| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 10 日 星期三  |
IVE考試@@  |
今朝坐車無訓@@好精神..有條令女坐我格離A_A
返去食完早餐..本來想訓成日架..原來考試..易到PK
上電腦堂..又考試..又係易到PK..考打字- -開玩笑-0-
今日係天華落車..行下..個人無咩精神..行下都好..見到FUN達..望住我食煙-.-"
|
| 刊登時間:2007-01-10 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 9 日 星期二  |
體訓..凍  |
今朝上體訓..嘩..凍到PK..又要著短褲WO..左入右出咁..痴線-.-
體能超攰..又掌上壓..又玩D機..超攰~跟住12點以為開工喇..
點知又無野做..去聽講座..訓訓訓~放學係新北江落車去買野
行左好攰..原來係後面-.-"咁大個仔第一次去喳-.-"成個大鄉里咁-0-
好在有阿豆陪..智仔又忍唔住去網吧-.-凸凸
返屋企打機..無晒MOOD囉-0- |
| 刊登時間:2007-01-10 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 8 日 星期一  |
唔洗開工=_=||  |
原來今日班大學生又來..師傅又要去教其人..成班係個房度悶
訓又訓唔著..悶左成日..跟住玩下吹下水..等放學..
返屋企又無野做..超精神..夜晚又唔訓-.- |
| 刊登時間:2007-01-10 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 7 日 星期日  |
出街買野  |
今朝起身搵豬輝..12點幾出門口..1點幾去到元朗搵埋阿南.希仔.岑文.阿虎去行街
我就買左對鞋同條褲..豬輝買鞋..阿南想買無帶錢= ="俾我買左佢心頭好@@
行到5點幾返屋企..食飯沖涼打機..夜一夜都訓唔著..星期一超攰]
P.S.阿西生日快樂!!我仲記得架@@ |
| 刊登時間:2007-01-10 11:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 6 日 星期六  |
攰  |
今日係希仔屋企訓到2點幾..阿南訓醒左..同佢係度吹水
跟住醒晒..得番希仔係度訓..我地叫左外賣食..好餓牙..
食完係度鋤d..睇電視..睇到5點半就返屋企..沖涼..食飯..打機..
夜晚佢地又出左去..希仔打比我傾左陣佢又去阿南度..得番我一個/_\
跟住打機喇..11點幾整緊野食,..食完同阿豆傾左陣電話..聽日出元朗買野! |
| 刊登時間:2007-01-07 12:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 153 | »
|