今日我冇交到野姐,咁就比阿sir罰左一個午息喇!之後又話放學都要留堂,點知就唔駛留,搞到我要係課室到留左半個鐘頭,先返得屋企! = = 返到屋企之後都唔知有冇一粒鐘,阿爸就返,佢都痴痴地線既!!!!!!一返到黎好似食左火藥咁,猛咁鬧人,又話呢樣個樣,搞到我痴哂線咁!!!!