今日成11點幾先起身,一起身就同曾曾傾電話喇!!!!傾到12點幾就收線喇~之後打比嘉敏姐姐叫佢幫我同曾曾補習~跟住曾曾黎左我屋企補習~補左一粒鍾之後!!!姐姐走左,曾曾留係我屋企玩電腦~我地一齊影相,玩勁舞,食野,好開心呀~
到左晚上,我玩msn~跟住有條友無啦啦走黎串我~跟住我叫曾曾幫我串佢~我竟然比整係得4年級既小朋友串!!!!我梗係唔開心架~跟住我係咁叫人幫我串~點知佢跟住我係咁叫人黎串我地~我懷疑佢地kai kai地架~~明知唔夠我地串仲要串喎~真係死要面~仲要打字慢到嘔個隻~都唔知佢地點串人~真係好無奈~~ 
|