今日係考試前既最後一日,亦即係上學期最後一堂~~Miss Wong竟然無返.......真係有D無奈........今日第一堂就係P.E,幾開心丫~不過要考試~= ="
跟住到左最後一堂喇~竟然係英文~仲要係有兩堂咁多~真係有D覺阿sir煩呀~我又無帶野喇~比佢罰企一堂 = =" 仲要係講埋哂D離開課題既野~真係比佢吹脤呀~罰左一堂企之後.....佢竟然話放學留堂wo..........真係唔知想講咩好tim呀.......第二堂佢唔駛我再罰企喇,就叫我坐番.....跟住我見到個個都唔係聽緊佢講野既,連最乖個個都唔聽,即係證明左佢講果D係"肺話" 我理得佢講咩丫,我整係知道我係到發緊呆........發發下變左係到釣魚........我係咁釣係咁釣,釣到仲有一個字就黎放學,點知好精神wo~~~~放學既時候,佢又話唔駛留wo~放左我走~真係比佢吹脹呀!!!!!!
|