|
|
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
| 終於考完試la! |
分類: 未分類 |
今日考CHI 0ral 頭先就入左分(快) 都0k喇 終於考完試la! 心情都冇咁緊張 不過就黎又要接受另外1個挑戰 3月底要去電台講wealth gap啲嘢 星期一就要交初稿比Ms Yeung 唔識點作,,,好煩牙\3/
|
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
| 出左分喇;] |
分類: 未分類 |
MATH,IH&PTH 0ral都出左分喇(笑) 都0k既,,,但有少少少唔滿意MATH果分 下次要再努力啲;] 今日考PTH,CHI3,5 講得勁快 邊寫得切呀 不過都事但喇 PTH我1向都唔存在任何希望 |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 62 | »
|