|
|
2010 年 1 月 12 日 星期二  |
| IH. |
分類: 未分類 |
IH;;恨自己冇盡全力去溫 填充又唔識,,MC又唔識 好彩有溫到英文 20分我拎硬^^ 明天PTH 0RAL 最驚PTH 只好盡全力 Tracy大個女喇`=]
|
2010 年 1 月 11 日 星期一  |
| math. |
分類: 未分類 |
math.卷1.難 卷2.very easy 聽日IH.仲未溫.實死 今日test緊卷2果陣. 有人打電話黎. 分心左. 我仲聽到有D聲音. 果陣超驚比紫妖知道\3/ 好彩冇事 |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 62 | »
|