Music Playlist at MixPod.com
講返琴日,,,BK pk左
Ms.Ling同我地講只系考到p.106
我果班都冇溫到p.107
partB死左1半,,,勁想爆粗
中文;;1向都唔多好,,,難
ENG GE;;reading&vocab好容易,,1-2題唔識
希望有100分
grammar就麻麻地喇
listening;;比以前easy左
writing;;1早背好哂film review--The Day After Tomorrow
作埋果篇貓貓比人蝦,,,就ko......(閱讀全文)
唔少人剪左個型仔頭返黎
黎**果個最搞嘢-vvvv-
IS;派左小測&知道實驗考試果個分
幾滿意^V^
ENG;比老師讚writing作得幾好(笑)
CT;IH quiz . 唔識做-3-
MUS;筆試. 幾難下.不過應該可以pass.
聽日又有IH quiz&ENG quiz
要努力溫書lu;]