| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
| 7-04 |
分類: 特別*v*` |
今天系曾曾既大日子.3.
所以系度同佢講句
"hAp! Br!+hDay!`"
之後今朝早開左陣電腦..
就同鍾娟一齊去曾曾屋企..
去之前,,竟然見到陳家熙..
吾通真系甘有緣?!xdd
我地去ok各自買左個包食,,
因為驚一間會同人爭野食-v-
所以食定個包先...
``就陸續有人黎,,
不過都算食左幾多野啵a0a
就一齊玩誠實與大膽..
轉中我-v-
嘉玲就叫我唱歌+跳樓,,
我就吾想甘多人睇,
米只系得玲同子晴有得睇囉!`
跳完喇,,旋旋又話我..
吾比佢地睇我跳舞..
``就好吾開心...
眼中有淚水...
但並沒有流出來..
我不想再流眼淚了..
我就同鍾娟走左喇,,
鍾娟就用電腦..
我就整撈面黎食喇xdd
吾該晒鍾娟你唷>_<
``岩岩見到旋上..
我同佢講hi,,
佢竟然同我講拜拜..
仲問我龍哥哥既野-v-
無奈....
今天到此為止,,閉!`
========================
老公番左大陸既第一天...
已經好掛住佢喇>3<
但吾洗擔心佢架!!
佢都冇乜事,,呵^0^
仲有兩日佢就番黎喇!`
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 160 | »
|