今朝早以為10點幾起左身,, 點知我望下個鐘-v- 先系9點幾咋,, 之後諗住再訓過,, 但系又訓吾著喎.... 唯一既方法就系on msn,, 不過冇乜人on... 之後等等下,,婉詩on左@@ 但老公就完全冇on... 等我就黎出去食飯個陣,, 我先見到佢上T.T 不過對我黎講,, 可以同佢傾一陣已經算好架喇xd
系度我要同幾個就黎畢業而又對我黎講珍惜的人...
老公≧ω≦: 好多謝個天可以俾我遇上你喔,,哈;;] 抑都要多謝你=] 知左我既病之後冇乜反應,, 反而好照顧我喔^0^ 我同你經歷過好多野,, 雖然有吾開心,,但抑都有開心,, 好多謝你系我身邊支持我^6^ 我同你講過果個字,, 永遠都吾會變架!` 希望你升左中學之後,, 吾好鍾意其他女仔\3/ 要等我喔!!! 你應承過我架 如果你反口,, 我以後吾理你(哈) 講笑啫xd 不過之後要主動啲約你出黎.3. 你都要番黎學校睇我喔0/////0 謝謝你一直陪著我^___^
婉詩:) 我們就像前輩子的好姐妹一樣,, 超聊得起來.... 不過啊,,你不要常常吃醋:^) 因為啊,,我都會聞到你身上的醋味喔:p 哈哈!!不過我也是這樣的,, 謝謝你在我身邊支持我=] 之後啊,,要多約出來打羽毛球喔<3 我們還要玩[猜波]唷xp 還有記住37這個數字;;] 命中注定是我們[4個]的喔!`
希望你和騫哥一起到老x0
蔚斯&甜: 我呢,,一開始都以為你們都很惡那樣(\口/) 不過和你們相處,, 慢慢地變得有話聊:) 也有發現你們的好,, 雖然和斯是有有一些小過節.... 不過也還算好了啦..-v- 我希望你倆可以升上同一間中學,, 繼續當好朋友=) 甜呢就應該和耀有所[發展],,哈!! f0r3v3r Fr!3nd!!!
娜娜: 你現在是我婆婆了,, 所以不要常常生氣\口/ 而且是吃醋喔,, 你和姐一樣都有個怪癖耶!` 不過你們卻這麼好!!_!! 弄到我也有點不開心啊/_\ 不過我希望你和你的朋友,, 可以一直好下去,, 從嘉玲開始,, 我開始認識你=] 到現在你還是那麼好.. 我愛你唷>w<婆婆
孜孜: 一開始是鍾娟讓我認識你的,, 據我所知,,那時候你應該是恨我吧-,-" 雖然那時候我也有一點討厭你-v- 不過你也蠻好人的.. 和你在一起的時候很快樂,, 而且希望你慧儀彤可以在一起喔;;] 還有我正在回味著,, 你弄的cookies呢xd 希望下次見面可以再吃xp 而且...-0- 我問你騫哥的問題,, 不是因為我喜歡他啦-[]- 我也希望你找到個好男孩喔!` 轉角,,讓我遇見了你
考試要加油喔>0<
我可是為了老公而考的,,
我要考上和他同一間中學!!!
|