您已經停留了
SIu乂茵xb10g`
wendy1998101
暱稱: kAi_茵
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-`大家好啊;;
家姐喔>3<
7-17
7-13>和姐姐的一天...
7-10
文章分類
全部 (160)
100問!` (9)
友情!_!` (7)
心事~_~` (9)
生活=*)` (12)
思念\3/ (3)
家庭=(` (2)
特別*v*` (17)
無聊-__-v` (34)
愛情>3<` (13)
節日.3.` (4)
學校hAp!` (48)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌訂閱
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 756
今日人氣: 3
累積人氣: 4129
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


6-27 分類: 友情!_!`

今朝早以為10點幾起左身,,                                                                                         點知我望下個鐘-v-                                                                                        先系9點幾咋,,                                                                                           之後諗住再訓過,,                                                                                          但系又訓吾著喎....                                                                                      唯一既方法就系on msn,,                                                                                   不過冇乜人on...                                                                                         之後等等下,,婉詩on左@@                                                                                   但老公就完全冇on...                                                                                     等我就黎出去食飯個陣,,                                                                                    我先見到佢上T.T                                                                                      不過對我黎講,,                                                                                       可以同佢傾一陣已經算好架喇xd    

系度我要同幾個就黎畢業而又對我黎講珍惜的人...

老公≧ω≦:                                                                                         好多謝個天可以俾我遇上你喔,,哈;;]                                                                               抑都要多謝你=]                                                                                       知左我既病之後冇乜反應,,                                                                                   反而好照顧我喔^0^                                                                                              我同你經歷過好多野,,                                                                                    雖然有吾開心,,但抑都有開心,,                                                                                 好多謝你系我身邊支持我^6^                                                                                  我同你講過果個字,,                                                                                     永遠都吾會變架!`                                                                                                       希望你升左中學之後,,                                                                                    吾好鍾意其他女仔\3/                                                                                     要等我喔!!!                                                                                          你應承過我架                                                                                         如果你反口,,                                                                                        我以後吾理你(哈)                                                                                       講笑啫xd                                                                                          不過之後要主動啲約你出黎.3.                                                                                 你都要番黎學校睇我喔0/////0                                                                                    謝謝你一直陪著我^___^ 

婉詩:)                                                                                     我們就像前輩子的好姐妹一樣,,                                                                                 超聊得起來....                                                                                        不過啊,,你不要常常吃醋:^)                                                                                   因為啊,,我都會聞到你身上的醋味喔:p                                                                              哈哈!!不過我也是這樣的,,                                                                                  謝謝你在我身邊支持我=]                                                                                   之後啊,,要多約出來打羽毛球喔<3                                                                                我們還要玩[猜波]唷xp                                                                                     還有記住37這個數字;;]                                                                                                                                                 命中注定是我們[4個]的喔!` 

希望你和騫哥一起到老x0

蔚斯&甜:                                                                                       我呢,,一開始都以為你們都很惡那樣(\口/)                                                                              不過和你們相處,,                                                                                      慢慢地變得有話聊:)                                                                                    也有發現你們的好,,                                                                                     雖然和斯是有有一些小過節....                                                                                 不過也還算好了啦..-v-                                                                                     我希望你倆可以升上同一間中學,,                                                                               繼續當好朋友=)                                                                                       甜呢就應該和耀有所[發展],,哈!!                                                                                f0r3v3r Fr!3nd!!! 

娜娜:                                                                                               你現在是我婆婆了,,                                                                                     所以不要常常生氣\口/                                                                                     而且是吃醋喔,,                                                                                        你和姐一樣都有個怪癖耶!`                                                                                  不過你們卻這麼好!!_!!                                                                                     弄到我也有點不開心啊/_\                                                                                   不過我希望你和你的朋友,,                                                                                  可以一直好下去,,                                                                                                                                                                      從嘉玲開始,,                                                                                         我開始認識你=]                                                                                       到現在你還是那麼好..                                                                                                                                                        我愛你唷>w<婆婆

孜孜:                                                                                    一開始是鍾娟讓我認識你的,,                                                                                 據我所知,,那時候你應該是恨我吧-,-"                                                                               雖然那時候我也有一點討厭你-v-                                                                                不過你也蠻好人的..                                                                                     和你在一起的時候很快樂,,                                                                                 而且希望你慧儀彤可以在一起喔;;]                                                                               還有我正在回味著,,                                                                                      你弄的cookies呢xd                                                                                                        希望下次見面可以再吃xp                                                                                   而且...-0-                                                                                         我問你騫哥的問題,,                                                                                     不是因為我喜歡他啦-[]-                                                                                    我也希望你找到個好男孩喔!`                                                                                   轉角,,讓我遇見了你                                                                                      

 

考試要加油喔>0< 

我可是為了老公而考的,,

我要考上和他同一間中學!!!