今日番到去終於見到老公喇!`
我見到佢傾面紅紅地..
哈哈!!!吾系笑佢樣既意思..
其實依家好吾得閒..
吾想打blog..
=========================
29日之後...
就是我和森分開的日子..
真期待那天..
我會不會當埸哭,,哈哈!!
斯...還有其他朋友..
[吾知佢地會升邊間中學呢?!]
今天的友情,,
讓我見證了..
友情的可貴..
"你和她的開始..
是我和你的結束.."