| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 8 日 星期一  |
6-08  |
分類: 家庭=(` |
從現在開始,,
我再沒有爸..
只有媽媽..
但是...
媽媽卻不為自己說一句公道話..
我從此恨爸..
因為他永遠..
都會成為我的仇人..
===============================
自從個件事發生左之後..
我一番學就系到呆住咁..
一諗起就想喊..
跟住森又冇番學,,
更加吾開心.../_\
我諗依家得1個人知個件事系咩..
之後我問槺知吾知老公點解病,,
佢又話吾知..
小息問騫哥..
又系到講笑...
又話"你系佢女朋友都吾知?!"
原來我系咁吾了解佢..
『我現在才知道,,
從來的我都是在裝笑..
現在才是第一次真正痛苦..』
默書一直系到諗..
老公點解病..
數學堂系到做訪問..
貞貞本身話想問白浩朗..
但系又怕柔柔嬲..
所以我就問朗想邊個問佢..
之後我問緊..
貞貞就嬲我吾理佢...
唉,,好煩..
之後民歌..
同貞貞玩番..
但始終吾開心..
之後番到屋企..
即刻打俾森..
果然系佢聽..
我終於知道佢咩事喇!!
但吾方便系到講.
想知既..系msn問我吧!`
好擔心佢......
去補習...
嵐今日都黎..
走之前仲問我
"你系咪鍾意我?!"
我扮聽吾到,,哈哈
唉...老公都系冇上msn..
算了吧!!
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 160 | »
|