*\+千葉@牛奶+/* 
**奇妙的生活**          
                                                          

 

 

 

   點擊查看全圖
wendy2kitty7

暱稱: *\+千葉@牛奶+/*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

 

ン①①軍曹

按圖放大


« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

新鮮出爐~~日誌≧□≦○

++++diary close+++++...
學畫畫**...>keror...
PiZzA hUt>3<
very happy
*暑假*


~你的留言*我的動力~

 
最近三個月尚無任何留言


~我的fd子~

 


~我常去~

*anna 大小姐---日記板...
*迪迪仔---日記板子*
*雅倩---日記板子*
*橘慶慧---日記板子*
\*女神-晴晴姐姐*/
【呀儀--日記板子】
我的畫板



RSS Feed
2006 年 7 月 22 日  星期六 晴天
PiZzA hUt>3< 驚訝

22/7/06 欣

今朝早去左補習....

不過今日好快就補完lu~~

happy**

跟著..

同呀媽去左維苑食lunch^_^

夜晚....

去左>PiZzA hUt<食晚飯**

發表時間︰2006-07-22 08:09 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 wendy2kitty7 的日誌)


tungit 於 2006-07-23 02:19 PM 發表:
留言比你AR**

呵呵,,

你都要識做呢,,

http://blog.qooza.hk/tungit

BY TUNG
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都留左言比你ar^ ^
Posted at 2006-07-24 10:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wendy2kitty7 於 2006-07-23 09:46 AM 發表:
係咩???????
pizza 好難食咩???????
but我覺得好好味喎~~!!!!!!^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katywong1996 於 2006-07-23 08:38 AM 發表:
Pizza Hut....我一年都未去過一次..
d pizza太難食既關係
我唔鍾意食..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]




[ 返回 wendy2kitty7 的日誌 ]




##footer# #