wendy3747
暱稱: 唔好傻啦
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
繍文
ERIC
JIMJIM
Manki
MIKE
SKY
VIN
老公
呀虎
呀超
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


2007-04-30 滿足 分類: 未分類

打埋今日日記,唔知幾時先打得番日記呢?

因為听日開始會有一段日子我沒得上網,

要等多兩個幾星期先有得上,希望快d上得

網啦~

今日返學搭車果時見到古怪個女人,化左個

好搞笑ge妝,仲要望住我,唔知佢係唔係知道

左我係咁不停望佢呢!!放左學上左老公屋企

一齊down嘢睇,點知佢又訓著左一陣,之後

俾我叫醒左出左去睇電視,唉,老公有時傻得

真係可愛~~

听日就係五.一,約左jayco,因為要上佢屋企

做pp.t,唔知听日有邊個陪我呢!!



2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天


2007-04-29 愉快 分類: 未分類

今日係4月29號,正是我老公第22年的牛一,

To:老公Mathew

生日快樂呀~

老婆祝你一年靚仔過

一年,仲有呀,永遠同

距老婆我日日都咁開

心~~

今日有兩個遺憾:

1:未能親手送禮物俾老公

2:今晚沒同老公慶祝生日

 



2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


2007-04-28 驚訝 分類: 未分類

過左今晚12點,就係我老公生日啦~

唉...我果份生日禮物,佢琴日已經buy左啦,

念住同佢一起buy ka,點知佢係咁訓,訓到

我陪唔到佢buy,結果佢個朋友陪佢,本身陪

佢buy我已經覺得好沒誠意,畢竟係我地第一

年,我真係好想自己為佢準備,點知最後都係

佢自己buy,更加沒意思,不過點都好啦,最重

要係佢鍾意~~

听日又要睇e生啦,慘...d錢洗得好快呀,單係

睇幾次e生都慘



2007 年 4 月 25 日  星期三   晴天


2007-04-25 驚訝 分類: 未分類

仲有1日...老公就放假,等左好耐啦~自從上

星期二到今日,我都未好好睇過佢,好掛住佢~

念住今日第一堂唔返走c.c堂,點知調左英文堂,

出席率唔知點呢,之後12點出到去,jimjim4個,

我地4個+埋8個人一齊去食嘢,好像開大餐咁,

琴日就放左學同繍文佢地去行街,念住行下街睇

下嘢,但一直都落大雨,搞到我好沒心情...沒幾

耐就返左屋企啦~~

今日老公出左去,唔知幾時返呢~



2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


2007-04-23 不安 分類: 未分類

真係沒錢啦,前後睇左3次e生,我呀爸囉,又問我

睇唔睇,自己又出左去唔俾錢我哦,搞到我要自己俾,

佢返到來仲唔俾返我,出去睇e生前,原來jimjim都沒

返學,佢夜晚發燒所以要睇e生,佢就好啦,佢老婆上去

陪佢,我地就係到傾計,玩msn d遊戲,佢win左呀,個傻

仔真係好好笑,佢問我係到做物,我話包雲吞,佢竟然相

信我真係包左雲吞俾佢食,但我真係一開始都沒念過玩

佢...哈哈

睇完e生返到屋企,屋企都係沒人得我一個,吓得我,屋企

沒人但廁所沖緊,之後食完葯,d嘢真係好勁,食完兩隻手

係咁震,周身軟,不過真係有d用,e生同我講,我最好就係

做身體檢查,照下個肺...希望食完呢次葯可以快d好啦~~

點解你只係記得收工要同d朋友做咩,對我永遠都不聞不問

 



2007 年 4 月 22 日  星期日   晴天


2007-04-22 不安 分類: 未分類

呢兩日放假都係屋企沒嘢做,街又唔想出,費事又

病上+病,今日又好左dd,唔知听日返學會唔會又

咳呢,好辛苦ka,咳左咁耐,本身今日念住同佳佳出

去ka,對唔住呀佳,呀rain沒听到電話,所以沒打到

俾你,sorry^0^,之後eddie搵我,原來佢都病左,

傾左一陣就沒傾啦,因為大家咳住來講電話,好辛苦~

到左夜晚,真係好多日沒見老公啦,見到電話,好想

打俾佢,但我知佢返緊工唔會得閒听,想send嘢俾佢

但又驚佢覺得好煩,不過都係send左一個俾佢,之後

佢打俾我傾左一陣,佢話後日有女仔調過來,唉,佢

一定好期待啦,我可以點哦...我真係想你可以俾d安全

感我lo,日日听你講d女仔,真係好煩呀~~

听日要返學啦~不過我好像咳好左少少但就感冒,呀爸

叫我听日早d返來去睇e生,希望听日好番啦,不過都知

沒物可能ka啦,唉,食葯都食都厭...

 



2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


2007-04-21 不安 分類: 未分類

失落中

呢兩日我都沒返工啦~好悶下,不過為左個

病快d好番,唯有係屋企呆啦,另一個原因就

係我對183已經沒晒感覺,唔值得我搵命搏,

今日係屋企都念左好耐,我決定左返埋下個

星期,我會唔做ga啦,之後會努力搵真真正正

的一份工,呢段時間我會抖下,大大話都做左

4年嘢,6月考完試我會認真做個人~~~

今日係星期六,老公今日放早,仲以為佢會來搵

我,點知佢話要返去睇電視,之後佢問我過唔過

去搵佢,陪佢食飯,果該好想出去搵佢,好想見到

佢,不過佢都累了,都係俾佢早d返去抖下...

自從星期二之後就沒見過佢啦,+埋听日應該就係

5日,唔知要幾時先見到老公呢,佢話食完飯俾電話

我,點知而家佢都未俾電話我,又失信啦!!



2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天


2007-04-19 不安 分類: 未分類

好悶,好無聊呀~~

邊個可以陪我呀~~

日日返學都好悶,d人去晒邊呀!~



2007 年 4 月 17 日  星期二   晴天


2007-04-17 滿足 分類: 未分類

今日老公放假啦,嘻嘻,今日放左學,我當然搵佢啦~

上到佢地,都知佢未起身,佢呀媽係到,所以我地兩個

係到傾計,其實你呀媽講得岩ka,就算你唔去撩人,上

得多,人地都會自動去搞你,我相信ka,而家上面d人真

係咩都得ka,就算沒係為錢,仲有好多可能的,念起都

有d驚老公會有一日中招

之後4點幾,我地就出左去睇戲,念住老公琴日唔開心,

而我又想睇好耐啦~念住應該可以笑下,點知套戲沒

我地想像中咁好睇,好笑,有d唔係好值~不過好在老公

今日心情唔錯姐~嘻嘻~~睇完戲返到屋企,岩岩好睇

到電視,好搞笑呀!!

唉...听日又要睇e生啦~~