| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 8 日 星期二  |
2007 年 4 月 30 日 星期一  |
2007-04-30  |
分類: 未分類 |
打埋今日日記,唔知幾時先打得番日記呢?
因為听日開始會有一段日子我沒得上網,
要等多兩個幾星期先有得上,希望快d上得
網啦~
今日返學搭車果時見到古怪個女人,化左個
好搞笑ge妝,仲要望住我,唔知佢係唔係知道
左我係咁不停望佢呢!!放左學上左老公屋企
一齊down嘢睇,點知佢又訓著左一陣,之後
俾我叫醒左出左去睇電視,唉,老公有時傻得
真係可愛~~
听日就係五.一,約左jayco,因為要上佢屋企
做pp.t,唔知听日有邊個陪我呢!! |
2007 年 4 月 29 日 星期日  |
2007-04-29  |
分類: 未分類 |
今日係4月29號,正是我老公第22年的牛一,
To:老公Mathew 
生日快樂呀 ~
老婆祝你一年靚仔過
一年,仲有呀,永遠同
距老婆我日日都咁開
心~~
今日有兩個遺憾:
1:未能親手送禮物俾老公
2:今晚沒同老公慶祝生日
|
2007 年 4 月 28 日 星期六  |
2007-04-28  |
分類: 未分類 |
過左今晚12點,就係我老公生日啦~
唉...我果份生日禮物,佢琴日已經buy左啦,
念住同佢一起buy ka,點知佢係咁訓,訓到
我陪唔到佢buy,結果佢個朋友陪佢,本身陪
佢buy我已經覺得好沒誠意,畢竟係我地第一
年,我真係好想自己為佢準備,點知最後都係
佢自己buy,更加沒意思,不過點都好啦,最重
要係佢鍾意~~
听日又要睇e生啦,慘...d錢洗得好快呀,單係
睇幾次e生都慘 |
2007 年 4 月 25 日 星期三  |
2007-04-25  |
分類: 未分類 |
仲有1日...老公就放假,等左好耐啦~自從上
星期二到今日,我都未好好睇過佢,好掛住佢~
念住今日第一堂唔返走c.c堂,點知調左英文堂,
出席率唔知點呢,之後12點出到去,jimjim4個,
我地4個+埋8個人一齊去食嘢,好像開大餐咁,
琴日就放左學同繍文佢地去行街,念住行下街睇
下嘢,但一直都落大雨,搞到我好沒心情...沒幾
耐就返左屋企啦~~
今日老公出左去,唔知幾時返呢~ |
2007 年 4 月 23 日 星期一  |
2007-04-23  |
分類: 未分類 |
真係沒錢啦,前後睇左3次e生,我呀爸囉,又問我
睇唔睇,自己又出左去唔俾錢我哦,搞到我要自己俾,
佢返到來仲唔俾返我,出去睇e生前,原來jimjim都沒
返學,佢夜晚發燒所以要睇e生,佢就好啦,佢老婆上去
陪佢,我地就係到傾計,玩msn d遊戲,佢win左呀,個傻
仔真係好好笑,佢問我係到做物,我話包雲吞,佢竟然相
信我真係包左雲吞俾佢食,但我真係一開始都沒念過玩
佢...哈哈
睇完e生返到屋企,屋企都係沒人得我一個,吓得我,屋企
沒人但廁所沖緊,之後食完葯,d嘢真係好勁,食完兩隻手
係咁震,周身軟,不過真係有d用,e生同我講,我最好就係
做身體檢查,照下個肺...希望食完呢次葯可以快d好啦~~
點解你只係記得收工要同d朋友做咩,對我永遠都不聞不問
|
2007 年 4 月 22 日 星期日  |
2007-04-22  |
分類: 未分類 |
呢兩日放假都係屋企沒嘢做,街又唔想出,費事又
病上+病,今日又好左dd,唔知听日返學會唔會又
咳呢,好辛苦ka,咳左咁耐,本身今日念住同佳佳出
去ka,對唔住呀佳,呀rain沒听到電話,所以沒打到
俾你,sorry^0^,之後eddie搵我,原來佢都病左,
傾左一陣就沒傾啦,因為大家咳住來講電話,好辛苦~
到左夜晚,真係好多日沒見老公啦,見到電話,好想
打俾佢,但我知佢返緊工唔會得閒听,想send嘢俾佢
但又驚佢覺得好煩 ,不過都係send左一個俾佢,之後
佢打俾我傾左一陣 ,佢話後日有女仔調過來,唉,佢
一定好期待啦,我可以點哦...我真係想你可以俾d安全
感我lo,日日听你講d女仔,真係好煩呀~~
听日要返學啦~不過我好像咳好左少少但就感冒,呀爸
叫我听日早d返來去睇e生,希望听日好番啦,不過都知
沒物可能ka啦,唉,食葯都食都厭...
|
2007 年 4 月 21 日 星期六  |
2007-04-21  |
分類: 未分類 |
失落中
呢兩日我都沒返工啦~好悶下,不過為左個
病快d好番,唯有係屋企呆啦,另一個原因就
係我對183已經沒晒感覺,唔值得我搵命搏,
今日係屋企都念左好耐,我決定左返埋下個
星期,我會唔做ga啦,之後會努力搵真真正正
的一份工,呢段時間我會抖下,大大話都做左
4年嘢,6月考完試我會認真做個人~~~
今日係星期六,老公今日放早,仲以為佢會來搵
我,點知佢話要返去睇電視,之後佢問我過唔過
去搵佢,陪佢食飯,果該好想出去搵佢,好想見到
佢,不過佢都累了,都係俾佢早d返去抖下...
自從星期二之後就沒見過佢啦,+埋听日應該就係
5日,唔知要幾時先見到老公呢,佢話食完飯俾電話
我,點知而家佢都未俾電話我,又失信啦!! |
2007 年 4 月 19 日 星期四  |
2007-04-19  |
分類: 未分類 |
好悶,好無聊呀~~
邊個可以陪我呀~~
日日返學都好悶,d人去晒邊呀!~ |
2007 年 4 月 17 日 星期二  |
2007-04-17  |
分類: 未分類 |
今日老公放假啦,嘻嘻,今日放左學,我當然搵佢啦~
上到佢地,都知佢未起身,佢呀媽係到,所以我地兩個
係到傾計,其實你呀媽講得岩ka,就算你唔去撩人,上
得多,人地都會自動去搞你,我相信ka,而家上面d人真
係咩都得ka,就算沒係為錢,仲有好多可能的,念起都
有d驚老公會有一日中招
之後4點幾,我地就出左去睇戲,念住老公琴日唔開心,
而我又想睇好耐啦~念住應該可以笑下,點知套戲沒
我地想像中咁好睇,好笑,有d唔係好值~不過好在老公
今日心情唔錯姐~嘻嘻~~睇完戲返到屋企,岩岩好睇
到電視,好搞笑呀!!
唉...听日又要睇e生啦~~ |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 31 | »
|