wendy3747
暱稱: 唔好傻啦
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
繍文
ERIC
JIMJIM
Manki
MIKE
SKY
VIN
老公
呀虎
呀超
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 2 月 17 日  星期六   晴天


2007-02-17 開心 分類: 未分類

今日係2006最last一日,听日就係真真正正

2007年啦~~

今日返工,一返到去,見到crew room好多人係到

食嘢,我就知道要好早食嘢,可能經理驚遲d食會忙,

所以趁早放晒d人食,我都9 點幾就食完啦~之後打

俾老公叫佢起身,今日好多人返工,經理叫我同fanny

一起企caller,不過好得閒,都沒咩人,最激氣係有d人

明明唔係管廚房竟然無無叫走我d人做嘢都唔出聲,

唔話佢唔得ge,唔識同我講聲先ka,而家又唔係佢管

廚房~~之後fanny收工,返夜d人又返左來,咁我就

去左做薯條位啦,好耐都沒做過~~

好掛住老公呀!!佢今晚要收11點,慘...佢又唔搵我,

快d到放假啦~~

本身都沒念住做到咁絕ge,但d人係都要拉我落水,

咁埋同你玩下囉~因為我真係好嬲,嬲佢咁樣對我

老公~~

 



2007 年 2 月 15 日  星期四   晴天


2007-02-15 不安 分類: 未分類

我覺得自己考完試之後個心散左呀,而家返到學校

都沒听書ge,今日又唔係咁開心,係放學果時,老公

出來青衣開番電話台,我等埋佢,之後陪佢食完嘢一

起返來,好想快d到新年呀,咁我就可以陪老公啦~

琴晚好唔開心呀,因為情人節沒陪到佢,我都好唔開

心,而佢更加唔開心,係我令佢有女朋友等於沒女朋

友,對唔住呀老公,仲有呀,你唔好因為驚沒時間陪我

而唔開心ka,我都唔會怨老公,因為好多時候係我陪

唔到你,成日令你咁悶,我都知道你其實都好想陪我,

但要返工,所以我沒怪你,怪就怪我自己~~

仲有兩日就到新年,老公都差唔多有假放啦~

我要新年同老公一起去玩,太好啦~



2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


2007-02-14 愉快 分類: 未分類

今日係2 月14號~~

祝天下有情人好像我同老公一樣結成眷屬

琴晚因為搵唔到老公所以好嬲,又打唔到俾佢,

因為佢唔听我電話,之後佢好耐先打番俾我,但

听到我好嬲,因為呢d嘢,搞到我好唔開心,成晚

都訓唔著...

到左今朝早,念住打俾佢叫佢過來食早餐,點知佢

電話cut左,搵唔到佢,打俾星仔先知道佢電話唔見

左...不過後尾好才搵得返,之後我就同左依文出左

去食早餐,我係到念,老公會唔會來呢,因為我之前有

同佢提過佢,哈...係到望門口睇下佢會唔會到,點知

俾依文睇到,仲俾佢話我如果真係嬲就唔會成日望門口

啦,哈哈~~佢真係好恐怖呀,咁都俾佢留意到,岩想

buy嘢果時,點知老公就出現左係後面,果下真係驚喜,

估唔到佢會到,而且仲咁早,佢今日一定會好眼訓啦~

之後都唔係好想理佢,但又嬲唔落哦,難得佢咁早過左

東涌,嘻嘻~~後尾先知原來佢琴晚同我講大話係因為

要buy禮物俾我,但又唔想俾我知,所以先講大話,錯怪左

佢,之後佢就送左情人節禮物俾我,其實你送咩我都好開心,

就算係張卡,我都會好鍾意,所以你下次唔好咁浪費呀,哈~

我唔介意你折現ka~~

今日係我同老公的第一個情人節,我希望我地可以愛到

永遠,而且日日都係情人節~~

我愛你呀老公<鋒>直到永永遠遠~~



2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


2007-02-13 鬱悶 分類: 未分類

今日係本小姐的大日子,就係我生日啦^^,不過今日沒

地方去呀,好悶,老公要返工賺錢,沒解啦~本身沒念住去

唱k的,但又唔知去邊哦,所以都係同佢地去唱k,去唱k前,

我自己去左銀行交學費先等左勁耐,又沒左$4000啦,之後,

去到唱k,一去到即俾jimjim話我,激死我啦,仲係咁用咕x

掉我,我當然還擊啦,呵呵~~我地一邊唱,一邊玩,好開心,

不過就多左男班長係到...趕唔到佢,返到東涌,陪希文食嘢,

之後等埋老公,點知原來佢念住同我一起食飯,但我沒同我

呀爸講,屋企又咁...所以都係陪佢buy左飯,返到屋企,唉!!

呀媽又唔知咩事,玩絕食,打電話俾老公,點知佢唔听我電話

不特止,仲cut我電話...,到左佢打來果時,本身電話仲有電,

無啦啦竟然自動cut左我電話,激死我啦~~發生咩事呀!!

今晚好唔開心,因為佢嬲左我,因為我沒同佢食飯...

听日就係情人節啦,唔知听日老公會唔會陪我食早餐啦~~

10點見...



2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天


2007-02-12 呆滯 分類: 未分類

好辛苦呀~~如果可以,真的不想留係到...



2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


2007-02-11 開心 分類: 未分類

今日返工仲以為沒琴日咁忙tim,點知差唔多,第一餐仲遲

過琴日,仲以為會好早食tim,成12點先食完,本身fanny仲

唔念住叫我唔好食住,食嘢果時打俾老公,佢過左來,但好快

就走左,第二餐就陪左我一陣,食完出到去,呵呵,唔洗做ge,

kafu企caller,我沒咩做,忙果時先幫下手,佢地三個男仔做

嘢好快,唔洗我點做,幾好呀!!仲要係到玩合作先搞笑,到左5點

我就收工啦,同經理傾左一陣關於返工時間就上左綺文屋企,

見到佢地,我真係覺得佢地好幸福,之後老公打俾我,我就落左

去搵佢,佢buy左飯就返去食嘢啦,而我唔洗講,當然返屋企等

老公ge電話啦^^听日又要返學啦~~好累~

+油呀老公~~你要努力賺錢呀!!我會記住你講過咩ka...

 



2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


2007-02-10 驚訝 分類: 未分類

2日都沒打日記啦,睇番老公,原來佢都沒打3日啦,不過,

我唔怪你,因為你呢排都好累,我唔想你因為打日記而搞

到自己沒時間訓,咁樣我寧願你休息多d^^~~

琴晚收左工,嘻嘻~~佢好準時就收啦,之後係出面等我收工,

今日返工好累,好忙,老公都係,好遲先食嘢,老公係我第二餐

果時過左來一陣~~

唉~~隻手又有塊嘢係到啦,收工果時又話要上堂,煩!!!

點知原來上埋d垃圾嘢,一個新員工應該要學ge嘢,份嘢都睇左

幾次啦~都唔知佢念緊咩~

琴晚老公問我拍拖為左d咩,仲同我講左d嘢,嘻嘻~~我會記住ka~

等你...



2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天


2007-02-08 愉快 分類: 未分類

琴日係我同老公一齊3個月的紀念日~~佢以為我唔記

得左,哈哈~~我點會呀,如果唔係6號我都唔會提佢啦,

笨老公~~

琴晚食飯果時,呀媽同我講,原來佢同呀爸早排見過mathew,

仲問我係唔係佢,之後我話左俾佢听,吓親老公,哈哈~~

不過我都俾我呀媽吓親,老公收左工之後過左來日東,

7號可以同佢過係最開心的,因為係我地的紀念日呀ma~

我地傾完就返屋企啦~~

今日11點返學,但9點幾落左去富東,因為約左老公同依文,

不過10點我就要返學啦~如果唔係日文遲到會俾人罰企,

我會見多陣老公^^唉!!老公今日唔舒服呀~可憐!!仲有呀

你快d好番啦個唇~~返埋听日,好嘢,又放假啦~~明天約左

manki佢地2個唱k~之後要返工,唔知老公會唔會等我收工呢?



2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


2007-02-06 愉快 分類: 未分類

今日老公放假呀~我放左學之後就約老公食lunch,之後上左

佢屋企,到左4點幾,陪佢去cut頭髮,三個月~~cut左3次,哈..

我都沒cut到,佢生得勁快,之後老公去左buy書,佢話要睇鬼故,

遲d問佢借來睇

今日個頭好暈,行行下好辛苦,唉,老公唔陪我返屋企,因為佢約左

依文食嘢,我返到屋企,今日呀媽放假,整左好多嘢食,呀爸一定要

我食晒佢,幾經辛苦先食得完,點知呀爸話,如果真係食唔晒,就唔

好食哦,我听完......同佢講,你唔好早d講,之後同老公講,佢又屈

我話佢呀媽d嘢好難食啦~

你呀~~記住休息多d呀~~我唔想新年果時,有人發我脾氣呀~

 



2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


2007-02-05 開心 分類: 未分類

今日上日文堂都算有心機上啦,有認真听KA,放左學之後,

同琴姐去左行街,睇左好耐,都只係睇中左一件衫,不過沒

BUY到,因為沒錢,到左4點幾,沒嘢好行,我就返東涌,打俾

依文話陪佢個仔踩單車,好搞笑呀~~我BUY左朱古力俾佢,

佢鍚左我一啖呀,走果時又主動鍚我哦

食完飯之後洗緊碗果時.老公話打過俾我,但打唔到俾我,睇完

電視之後,睇下有咩戲睇,點知沒老公果套想睇的,好對唔住佢,

因為佢次次想睇,我都陪唔到佢睇,想睇果時又沒左啦,

打電話俾老公果時,佢仲話我玩緊MSN,但我明明同佢講緊電話,

一邊打緊日記...衰人,咁都話我~~