| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 17 日 星期六  |
2007-02-17  |
分類: 未分類 |
今日係2006最last一日,听日就係真真正正
2007年啦~~
今日返工,一返到去,見到crew room好多人係到
食嘢,我就知道要好早食嘢,可能經理驚遲d食會忙,
所以趁早放晒d人食,我都9 點幾就食完啦~之後打
俾老公叫佢起身,今日好多人返工,經理叫我同fanny
一起企caller,不過好得閒,都沒咩人,最激氣係有d人
明明唔係管廚房竟然無無叫走我d人做嘢都唔出聲,
唔話佢唔得ge,唔識同我講聲先ka,而家又唔係佢管
廚房~~之後fanny收工,返夜d人又返左來,咁我就
去左做薯條位啦,好耐都沒做過~~
好掛住老公呀!!佢今晚要收11點,慘...佢又唔搵我,
快d到放假啦~~
本身都沒念住做到咁絕ge,但d人係都要拉我落水,
咁埋同你玩下囉~因為我真係好嬲,嬲佢咁樣對我
老公~~
|
2007 年 2 月 15 日 星期四  |
2007-02-15  |
分類: 未分類 |
我覺得自己考完試之後個心散左呀,而家返到學校
都沒听書ge,今日又唔係咁開心,係放學果時,老公
出來青衣開番電話台,我等埋佢,之後陪佢食完嘢一
起返來,好想快d到新年呀,咁我就可以陪老公啦~
琴晚好唔開心呀,因為情人節沒陪到佢,我都好唔開
心,而佢更加唔開心,係我令佢有女朋友等於沒女朋
友,對唔住呀老公,仲有呀,你唔好因為驚沒時間陪我
而唔開心ka,我都唔會怨老公,因為好多時候係我陪
唔到你,成日令你咁悶,我都知道你其實都好想陪我,
但要返工,所以我沒怪你,怪就怪我自己~~
仲有兩日就到新年,老公都差唔多有假放啦~
我要新年同老公一起去玩,太好啦~ |
2007 年 2 月 14 日 星期三  |
2007-02-14  |
分類: 未分類 |
今日係2 月14號~~
祝天下有情人好像我同老公一樣結成眷屬
琴晚因為搵唔到老公所以好嬲,又打唔到俾佢,
因為佢唔听我電話,之後佢好耐先打番俾我,但
听到我好嬲,因為呢d嘢,搞到我好唔開心,成晚
都訓唔著...
到左今朝早,念住打俾佢叫佢過來食早餐,點知佢
電話cut左,搵唔到佢,打俾星仔先知道佢電話唔見
左...不過後尾好才搵得返,之後我就同左依文出左
去食早餐,我係到念,老公會唔會來呢,因為我之前有
同佢提過佢,哈...係到望門口睇下佢會唔會到,點知
俾依文睇到,仲俾佢話我如果真係嬲就唔會成日望門口
啦,哈哈~~佢真係好恐怖呀,咁都俾佢留意到,岩想
buy嘢果時,點知老公就出現左係後面,果下真係驚喜,
估唔到佢會到,而且仲咁早,佢今日一定會好眼訓啦~
之後都唔係好想理佢,但又嬲唔落哦,難得佢咁早過左
東涌,嘻嘻~~後尾先知原來佢琴晚同我講大話係因為
要buy禮物俾我,但又唔想俾我知,所以先講大話,錯怪左
佢,之後佢就送左情人節禮物俾我,其實你送咩我都好開心,
就算係張卡,我都會好鍾意,所以你下次唔好咁浪費呀,哈~
我唔介意你折現ka~~
今日係我同老公的第一個情人節,我希望我地可以愛到
永遠,而且日日都係情人節~~
我愛你呀老公<鋒>直到永永遠遠~~ |
2007 年 2 月 13 日 星期二  |
2007-02-13  |
分類: 未分類 |
今日係本小姐的大日子,就係我生日啦^^,不過今日沒
地方去呀,好悶,老公要返工賺錢,沒解啦~本身沒念住去
唱k的,但又唔知去邊哦,所以都係同佢地去唱k,去唱k前,
我自己去左銀行交學費先等左勁耐,又沒左$4000啦,之後,
去到唱k,一去到即俾jimjim話我,激死我啦,仲係咁用咕x
掉我,我當然還擊啦,呵呵~~我地一邊唱,一邊玩,好開心,
不過就多左男班長係到...趕唔到佢,返到東涌,陪希文食嘢,
之後等埋老公,點知原來佢念住同我一起食飯,但我沒同我
呀爸講,屋企又咁...所以都係陪佢buy左飯,返到屋企,唉!!
呀媽又唔知咩事,玩絕食,打電話俾老公,點知佢唔听我電話
不特止,仲cut我電話... ,到左佢打來果時,本身電話仲有電,
無啦啦竟然自動cut左我電話,激死我啦~~發生咩事呀!!
今晚好唔開心,因為佢嬲左我,因為我沒同佢食飯...
听日就係情人節啦,唔知听日老公會唔會陪我食早餐啦~~
10點見... |
2007 年 2 月 12 日 星期一  |
2007-02-12  |
分類: 未分類 |
好辛苦呀~~如果可以,真的不想留係到... |
2007 年 2 月 11 日 星期日  |
2007-02-11  |
分類: 未分類 |
今日返工仲以為沒琴日咁忙tim,點知差唔多,第一餐仲遲
過琴日,仲以為會好早食tim,成12點先食完,本身fanny仲
唔念住叫我唔好食住,食嘢果時打俾老公,佢過左來,但好快
就走左,第二餐就陪左我一陣,食完出到去,呵呵,唔洗做ge,
kafu企caller,我沒咩做,忙果時先幫下手,佢地三個男仔做
嘢好快,唔洗我點做,幾好呀!!仲要係到玩合作先搞笑,到左5點
我就收工啦,同經理傾左一陣關於返工時間就上左綺文屋企,
見到佢地,我真係覺得佢地好幸福,之後老公打俾我,我就落左
去搵佢,佢buy左飯就返去食嘢啦,而我唔洗講,當然返屋企等
老公ge電話啦^^听日又要返學啦~~好累~
+油呀老公~~你要努力賺錢呀!!我會記住你講過咩ka...
|
2007 年 2 月 10 日 星期六  |
2007-02-10  |
分類: 未分類 |
2日都沒打日記啦,睇番老公,原來佢都沒打3日啦,不過,
我唔怪你,因為你呢排都好累,我唔想你因為打日記而搞
到自己沒時間訓,咁樣我寧願你休息多d^^~~
琴晚收左工,嘻嘻~~佢好準時就收啦,之後係出面等我收工,
今日返工好累,好忙,老公都係,好遲先食嘢,老公係我第二餐
果時過左來一陣~~
唉~~隻手又有塊嘢係到啦,收工果時又話要上堂,煩!!!
點知原來上埋d垃圾嘢,一個新員工應該要學ge嘢,份嘢都睇左
幾次啦~都唔知佢念緊咩~
琴晚老公問我拍拖為左d咩,仲同我講左d嘢,嘻嘻~~我會記住ka~
等你... |
2007 年 2 月 8 日 星期四  |
2007-02-08  |
分類: 未分類 |
琴日係我同老公一齊3個月的紀念日~~佢以為我唔記
得左,哈哈~~我點會呀,如果唔係6號我都唔會提佢啦,
笨老公~~
琴晚食飯果時,呀媽同我講,原來佢同呀爸早排見過mathew,
仲問我係唔係佢,之後我話左俾佢听,吓親老公,哈哈~~
不過我都俾我呀媽吓親,老公收左工之後過左來日東,
7號可以同佢過係最開心的,因為係我地的紀念日呀ma~
我地傾完就返屋企啦~~
今日11點返學,但9點幾落左去富東,因為約左老公同依文,
不過10點我就要返學啦~如果唔係日文遲到會俾人罰企,
我會見多陣老公^^唉!!老公今日唔舒服呀~可憐!!仲有呀
你快d好番啦個唇~~返埋听日,好嘢,又放假啦~~明天約左
manki佢地2個唱k~之後要返工,唔知老公會唔會等我收工呢? |
2007 年 2 月 6 日 星期二  |
2007-02-06  |
分類: 未分類 |
今日老公放假呀~我放左學之後就約老公食lunch,之後上左
佢屋企,到左4點幾,陪佢去cut頭髮,三個月~~cut左3次,哈..
我都沒cut到,佢生得勁快,之後老公去左buy書,佢話要睇鬼故,
遲d問佢借來睇
今日個頭好暈,行行下好辛苦,唉,老公唔陪我返屋企,因為佢約左
依文食嘢,我返到屋企,今日呀媽放假,整左好多嘢食,呀爸一定要
我食晒佢,幾經辛苦先食得完,點知呀爸話,如果真係食唔晒,就唔
好食哦,我听完......同佢講,你唔好早d講,之後同老公講,佢又屈
我話佢呀媽d嘢好難食啦~
你呀~~記住休息多d呀~~我唔想新年果時,有人發我脾氣呀~
|
2007 年 2 月 5 日 星期一  |
2007-02-05  |
分類: 未分類 |
今日上日文堂都算有心機上啦,有認真听KA,放左學之後,
同琴姐去左行街,睇左好耐,都只係睇中左一件衫,不過沒
BUY到,因為沒錢,到左4點幾,沒嘢好行,我就返東涌,打俾
依文話陪佢個仔踩單車,好搞笑呀~~我BUY左朱古力俾佢,
佢鍚左我一啖呀,走果時又主動鍚我哦
食完飯之後洗緊碗果時.老公話打過俾我,但打唔到俾我,睇完
電視之後,睇下有咩戲睇,點知沒老公果套想睇的,好對唔住佢,
因為佢次次想睇,我都陪唔到佢睇,想睇果時又沒左啦,
打電話俾老公果時,佢仲話我玩緊MSN,但我明明同佢講緊電話,
一邊打緊日記...衰人,咁都話我~~ |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 31 | »
|