~娟娟日記~

大家聽住啦.....我叫娟娟,,,唔係肥娟呀~

wendy93125
暱稱: 娟娟
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉xg~!
去荃灣飲茶
2006-12-26
2006-12-23
大大份禮物
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ancy0825
chau817
cherry9376
d恩留言板
hero4102006
keithlam14
maggieng919
marcoyue
mercy_meisi
natalie
SandySandy06_20
shirley
siuchu_109
toman131
winglamlamlee
winky
yanyan0702
自己ge xanga
我的留言板喲
姚uncle
美美*珊
陳靜
陳婉澄
黃sir ge xanga
楊瑩
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 142
今日人氣: 3
累積人氣: 1727
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


死啦...... 分類: 未分類

今次真係死啦~~i.h唔知點算tim!!!!

I.Sx2:做experiment.....悶 >3<

CH:唔洗我講都知會發生咩事啦...得個幾個人聽阿sir講書,我好唔明點解阿sir唔深得民心ge??

佢真係咁好恰咩??點解個個都唔聽佢講野???下堂就要test啦....而家開始要努力啦~~唔衰得ga~!~!

唔好俾人睇死呀..(識講唔識做..無奈~~)....(做到先得ga~~)唉.....

ENGx2:compo呀...起左個稿,番屋企先抄番落張紙到...

(lunch time)好慘呀....俾胡宛逼到要1:15番到黎呀....我邊趕到喎,,,盡力啦~~我仲要清哂d飯,,,阿ma先放我走,,,

所以呢,,,話做人唔易ga!!!我盡左力係1:10番到去ga啦~~胡宛仲late過我~~= ='''

M:計數......都OK啦~~盡我GE能量去理解,,,搞到我D能量所淨無幾tim~~呵呵...(唔係喎....應該係笑唔出gu喎...)

Cx2:miss yuen無番,,,阿sir代堂,,,點解又係你ga???黎sir???其實我好唔想見到你ga~~~但係.....

放學lu~!~!成組留左係度傾野,其實無咩點傾,淨係唸左個大概,聽日仲要傾呀~!~!~!

 

 

2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


歸來了~~ 分類: 未分類

我阿爸番左黎啦~~~呵呵.......成家人一齊去行街街,,,買左一d野呀....

之後番歸清功課...係咁啦~!~!

2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天


今日有壽星女同壽星仔喲..... 分類: 未分類

今日有2個人生日,壽星女係lamlamlee,而壽星仔就係阿肥鬼啦~~

係呢度同你地講聲happy birthday,雖然我無俾到你地生日禮物~~但係都送首生日歌俾你地啦~!~!

~happy birthday to you,

  happy birthday to you,

  happy birthday to 你地,

  haooy birthday to you!!!yeah........

好啦........唱完歌之後呢,講番今日d野啦~~

今日又番學校補maths,我8:45番到去,無人.....又係我開門~我番黎一陣,肥鬼都番左,佢問我攞生日

禮物,我就緊係無禮物俾佢啦,咪同佢講左聲生日快樂~~佢個樣好無奈!!!

我好想同miss講一句說話:"miss,點解你教d數咁複雜ga???可能你唔知我有d鈍鈍地,但係都唔洗教到

咁深入gu喎......我係唔會明ga~~~"   我就黎忍唔住要講呢句野啦~!~!~!

10:30走人,我check番個電話,見到靜怡send左sms黎,佢話佢唔知醒,所以無番補習班.......

我睇完之後好無奈....."靜怡,你竟然可以咁忍心拋棄我地...."佢仲話約埋麥家欣出黎行街,叫我陪住佢

先,但係最後佢話唔黎得,感覺上,我地好似被人甩低~~不過佢情有可原ge....我唔嬲你呀~~

行一陣就番歸lu~~呵呵..........

到最後,我再講多聲.........