~娟娟日記~

大家聽住啦.....我叫娟娟,,,唔係肥娟呀~

wendy93125
暱稱: 娟娟
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉xg~!
去荃灣飲茶
2006-12-26
2006-12-23
大大份禮物
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ancy0825
chau817
cherry9376
d恩留言板
hero4102006
keithlam14
maggieng919
marcoyue
mercy_meisi
natalie
SandySandy06_20
shirley
siuchu_109
toman131
winglamlamlee
winky
yanyan0702
自己ge xanga
我的留言板喲
姚uncle
美美*珊
陳靜
陳婉澄
黃sir ge xanga
楊瑩
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 142
今日人氣: 0
累積人氣: 1724
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


無聊呀 開心 分類: 未分類

第一,二堂都係英文,kc又俾我地睇個d西洋片~~~

大家估下係咩啦...好啦~!~!開估,係福爾摩斯期中ge紅唔知咩會...(唔記得啦)

聽左咁耐,都係唔知佢講咩...胡宛仲要係度配音喎,笑死呀~~~

跟住ge中文堂,無咩特別野發生,無聊到極點呀!!!

小息過後就兩堂i.h,又要調位啦....麻煩, 都係講緊政府d野...唔係幾想聽呀........

 lunch time過後係i.s-----做實驗(做番之前個d)...無野玩ge!!

maths:阿sir仲係好無奈咁對住我地.....唉...唉........

最後一堂都係eng~~~無聊無聊都係無聊!!!

放學之後,唔整board啦....出去行下....又係無聊~~

2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天


寶貝計劃好正呀~~ 分類: 未分類

今日9:00起身,為咩呢??

因為我地要去睇bb計劃呀~~講真啦,呢次係我第一次睇電影呀!!

實在太好睇啦呢齣戲.....我睇到唔願走tim....呵呵~~

個bb真係好得意呀....好想抱佢番屋企呀~~= =

超可愛呀!!!!!!眼仔look look...好cute呀.......

睇到12點幾走....跟住佢地就去bbq啦...我無去到...

之後佢地話俾我聽個張飛過左期,好彩我無去姐.....不過佢地之後好似改左話去唱k...

好後悔無去唱k呀....無奈~~~

同冰冰行元朗,好無聊呢???

2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


唉... 分類: 未分類

好唔開心呀....今日唔知點解塊面過敏喎...(大家應該知咩黎ga啦~~)

好痕呀....救命呀~~~唔知係咪關海鮮事呢?

無理由ga,我之前成日食海鮮都無野啦,點解今次有ga???

點算呀??邊個幫下我呀!!!