第一,二堂都係英文,kc又俾我地睇個d西洋片~~~
大家估下係咩啦...好啦~!~!開估,係福爾摩斯期中ge紅唔知咩會...(唔記得啦)
聽左咁耐,都係唔知佢講咩...胡宛仲要係度配音喎,笑死呀~~~
跟住ge中文堂,無咩特別野發生,無聊到極點呀!!!
小息過後就兩堂i.h,又要調位啦....麻煩, 都係講緊政府d野...唔係幾想聽呀........
lunch time過後係i.s-----做實驗(做番之前個d)...無野玩ge!!
maths:阿sir仲係好無奈咁對住我地.....唉...唉........
最後一堂都係eng~~~無聊無聊都係無聊!!!
放學之後,唔整board啦....出去行下....又係無聊~~
|