| «‹ March 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 11 月 10 日 星期五  |
| 好心涼呀...... |
分類: 未分類 |
我差d唔記得左今日係day4 tim~~~-___-
I.H: test呀.....ok啦~~一般般咁,,,我溫左好少ja~
E: KC都唔知發咩神經ge,,,叫我地起身講左一大輪野之後,,,仲味坐得喎,,,再重複多次.....
佢重複幾多次唔緊要呀,,,做咩用你支high過你d口水ge咪搞我張枱姐.....一次唔夠就黎兩次,,,
唉.....服左你啦~!~!~!搞到我好好好想笑囉......上堂教書又唔帶書,,,問我借,,,真係好唔想
借囉....你知你ga啦~~~我借左俾你,,,實連渣都無得淨呀~~好彩你今次有埋渣俾我姐...
如果唔係,,,實同你死過呀.....仲有呀,,,可唔可以唔好再搞我張抬呀???你係老師,,,應該做個好
榜樣啦~!~!係咪????我都知你實答係ga啦......咁我就原諒你啦~!~!
S:做workbook........
Mx2:教兩堂書,,,教唔到一頁,,,但係就好好笑~~~知唔知發生左咩事呢???有個人上堂玩電話,,,
俾ar sir收左,,,俾ar sir收ge期間呢,,,係到自言自語,,,好無奈~~~就黎落堂個時,,,ar sir同佢講左一大
輪野,,,好好笑...(我覺得姐~)同佢講咩如果俾番部電話你,,,咪對其他人好唔公平??咁上下啦~~跟住
就講有咩懲罰,,,仲好笑,,,曾sir話唔可以體罰ga喎,,,我可以點罰你呀???咁又講左一大輪啦~~~
講完之後俾番個電話佢,,,話遲d先罰佢喎.....好好笑呀,,,個心都透心涼呀...心涼囉...呵呵~~~
lunch time~~~無野講.......
pth: 都係咁,,,無人聽阿sir講書,,,阿sir,,,忍耐下啦....新黎ge係咁ga啦~~一定會俾學生玩ga啦~~~
但係我可憐呀....我聽唔到書呀....唔該你地靜d啦,,,好唔好呀???
HEx2: 整左d noodles,,,好好味呀....呵呵~~~
真係好好笑~~~
真係好心涼~~~
都唔知係邊個咁無聊,,,話左d唔應該講ge野講俾人聽,,,你講俾隻豬聽都話好d呀....但係你就話左俾佢聽,,,
你知唔知搞到我好魚ga~~俾我知到你係邊個,,,我一定要湯左你黎食呀.....自己心照啦~~~
|
2006 年 11 月 8 日 星期三  |
| 2006-11-08 |
分類: 未分類 |
今日去旅行,,,好似叫咩流水響~~唔知邊到黎ga~!~!~!~!~!
8:00a.m番到學校,,,琴日唔記得帶社衫番黎呀,,,搞到要咁早番學校,,,
番到去就嗱嗱去廁所換衫,,,驚死俾人知咁~~~~
點知真係俾一個唔想佢知ge人知左.....我講緊邊個????
咪就係關sir囉....個時我去到廁所,,,發現唔記得左拎褲(無拎換衫黎做咩喎..)
番去拎番就見到關sir岩岩番緊黎,,,佢見到我,,,仲問我係咪唔去旅行,,,
我答佢唔係,,,仲講埋個原因~~~好無奈.....咁都見到佢ge???
9:30開車,,,係車到無野做,,,傾左一陣計.....
10:10倒到個邊,,,擺到個無咩陽光ge爐位,,,呵呵~~~
心心柔好勁呀,,,起爐淨係起左幾分鐘渣,,,就可以開始燒啦~!~!
好快呀...~~~我唔食得太多呀~~救命!!!好想偷食喲~~~
都無咩玩ge,,,今次ge旅行好好好好悶呀...無form.1個時咁好玩~~~
|
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
| 2006-11-07 |
分類: 未分類 |
琴日就係因為我ge一句說話而令到唔可能發生ge野都發生左.......好慚愧喲~!~!~!
我本workbook同grammar book都味做哂呀,,,你叫我點交呀,,,kc???
我發覺我隔離個個真係好煩好煩好煩......無端端自己唱歌,,,
又唔係唱得好好聽個隻,,,搞到我好想打佢呀~!~!成日都唔溫書
,,,仲成日抄我d野,,,咪以為我唔知先得ga.....更加成日係到懶型,,,佢好型??我唔覺囉~~
點解要問埋d咁白痴ge問題姐??仲細個咩???
我好想話你好好好好耐ga啦~!~!~!我知溝女係你ge其中一個興趣,,,
但係你都唔洗咁出面啦,,,知唔知你咁樣做,,,好阻住我ga???
我聽唔到書ga~~係咪你幫我考試先???係就唔拘啦~!~!
以上呢d只係我個人ge觀感,,,並唔可能代表你地ge意見bo....~~^ 0 ^
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 21 | »
|