~娟娟日記~

大家聽住啦.....我叫娟娟,,,唔係肥娟呀~

wendy93125
暱稱: 娟娟
性別: 女
國家: 香港
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
轉xg~!
去荃灣飲茶
2006-12-26
2006-12-23
大大份禮物
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ancy0825
chau817
cherry9376
d恩留言板
hero4102006
keithlam14
maggieng919
marcoyue
mercy_meisi
natalie
SandySandy06_20
shirley
siuchu_109
toman131
winglamlamlee
winky
yanyan0702
自己ge xanga
我的留言板喲
姚uncle
美美*珊
陳靜
陳婉澄
黃sir ge xanga
楊瑩
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 142
今日人氣: 0
累積人氣: 1717
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


好心涼呀...... 分類: 未分類

我差d唔記得左今日係day4 tim~~~-___-

I.H: test呀.....ok啦~~一般般咁,,,我溫左好少ja~

E: KC都唔知發咩神經ge,,,叫我地起身講左一大輪野之後,,,仲味坐得喎,,,再重複多次.....

佢重複幾多次唔緊要呀,,,做咩用你支high過你d口水ge咪搞我張枱姐.....一次唔夠就黎兩次,,,

唉.....服左你啦~!~!~!搞到我好好好想笑囉......上堂教書又唔帶書,,,問我借,,,真係好唔想

借囉....你知你ga啦~~~我借左俾你,,,實連渣都無得淨呀~~好彩你今次有埋渣俾我姐...

如果唔係,,,實同你死過呀.....仲有呀,,,可唔可以唔好再搞我張抬呀???你係老師,,,應該做個好

榜樣啦~!~!係咪????我都知你實答係ga啦......咁我就原諒你啦~!~!

S:做workbook........

Mx2:教兩堂書,,,教唔到一頁,,,但係就好好笑~~~知唔知發生左咩事呢???有個人上堂玩電話,,,

俾ar sir收左,,,俾ar sir收ge期間呢,,,係到自言自語,,,好無奈~~~就黎落堂個時,,,ar sir同佢講左一大

輪野,,,好好笑...(我覺得姐~)同佢講咩如果俾番部電話你,,,咪對其他人好唔公平??咁上下啦~~跟住

就講有咩懲罰,,,仲好笑,,,曾sir話唔可以體罰ga喎,,,我可以點罰你呀???咁又講左一大輪啦~~~

講完之後俾番個電話佢,,,話遲d先罰佢喎.....好好笑呀,,,個心都透心涼呀...心涼囉...呵呵~~~

lunch time~~~無野講.......

pth: 都係咁,,,無人聽阿sir講書,,,阿sir,,,忍耐下啦....新黎ge係咁ga啦~~一定會俾學生玩ga啦~~~

但係我可憐呀....我聽唔到書呀....唔該你地靜d啦,,,好唔好呀???

HEx2: 整左d noodles,,,好好味呀....呵呵~~~

真係好好笑~~~

真係好心涼~~~

都唔知係邊個咁無聊,,,話左d唔應該講ge野講俾人聽,,,你講俾隻豬聽都話好d呀....但係你就話左俾佢聽,,,

你知唔知搞到我好魚ga~~俾我知到你係邊個,,,我一定要湯左你黎食呀.....自己心照啦~~~

 

2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


2006-11-08 分類: 未分類

今日去旅行,,,好似叫咩流水響~~唔知邊到黎ga~!~!~!~!~!

8:00a.m番到學校,,,琴日唔記得帶社衫番黎呀,,,搞到要咁早番學校,,,

番到去就嗱嗱去廁所換衫,,,驚死俾人知咁~~~~

點知真係俾一個唔想佢知ge人知左.....我講緊邊個????

咪就係關sir囉....個時我去到廁所,,,發現唔記得左拎褲(無拎換衫黎做咩喎..)

番去拎番就見到關sir岩岩番緊黎,,,佢見到我,,,仲問我係咪唔去旅行,,,

我答佢唔係,,,仲講埋個原因~~~好無奈.....咁都見到佢ge???

9:30開車,,,係車到無野做,,,傾左一陣計.....

10:10倒到個邊,,,擺到個無咩陽光ge爐位,,,呵呵~~~

心心柔好勁呀,,,起爐淨係起左幾分鐘渣,,,就可以開始燒啦~!~!

好快呀...~~~我唔食得太多呀~~救命!!!好想偷食喲~~~

都無咩玩ge,,,今次ge旅行好好好好悶呀...無form.1個時咁好玩~~~

 

2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天


2006-11-07 分類: 未分類

琴日就係因為我ge一句說話而令到唔可能發生ge野都發生左.......好慚愧喲~!~!~!

 

我本workbook同grammar book都味做哂呀,,,你叫我點交呀,,,kc???

我發覺我隔離個個真係好煩好煩好煩......無端端自己唱歌,,,

又唔係唱得好好聽個隻,,,搞到我好想打佢呀~!~!成日都唔溫書

,,,仲成日抄我d野,,,咪以為我唔知先得ga.....更加成日係到懶型,,,佢好型??我唔覺囉~~

點解要問埋d咁白痴ge問題姐??仲細個咩???

我好想話你好好好好耐ga啦~!~!~!我知溝女係你ge其中一個興趣,,,

但係你都唔洗咁出面啦,,,知唔知你咁樣做,,,好阻住我ga???

我聽唔到書ga~~係咪你幫我考試先???係就唔拘啦~!~!

以上呢d只係我個人ge觀感,,,並唔可能代表你地ge意見bo....~~^ 0 ^