今日ge天氣同我ge心情一樣咁差,,,好唔開心呀~~~
係學校,,,本來無乜野ge,,,但係某一堂個時,,,因為一D事而到好唔開心,,,
我好想話佢好耐ga啦......''都無明你點解會咁厚面皮ge,,,家陣同你好熟咩???
我做咩唔關你事呀,,,唔好再問我啦,,,況且我講左俾你聽,,,你都唔會明ga啦~!~!
人調位你又調,,,做咩偏偏要調黎lee度姐??貪lee度風水好咩??
得閒就搞下我D頭髮,,,有無問過我呀???我d頭髮生黎俾你搞ga咩???
豈有此理呀.....我都唔係好想同你講野,,,做咩一定要問我問題姐???
好心你反省下啦.....如果唔係真係好難同人相處ga~~~甚至會無人理你....."
算啦.....今日打到呢度啦~~無心情呀..... |