| «‹ March 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
| 2006-12-05 |
分類: 未分類 |
生曰生日生日~~~生日大大大大大快樂呀.......呵呵~~又大一歲嚕......
今朝一番到去課室,,,見到黑板大大隻字寫住:
"靜怡生日大快樂....."
"娟娟生日大快樂....."
我見到之後好無奈,,,邊個寫ge??= =
kc知道我生日,,,送左份大生日禮物俾我,,,minnie呀.....好cute~
多謝kc喔~!~!
多謝你地d生日禮物喔......
今日係我最開心ge一日,,,又有禮物收,,,又有得食蛋糕,,,5~好味好味!!!!!
收左3份禮物--------呵呵***
kc堂個時,,,明明我話我13歲,,, 佢聽錯左係14歲,,,仲賴我講錯??
咁賴法都有ge???不過今日仲係好好好開心呀......
放學又去左唱k,,,艾到喉嚨有d痛tim.....慘~~

|
2006 年 12 月 3 日 星期日  |
| 做死我囉 |
分類: 未分類 |
今日同秋姐,,,邱嘉,,,"媽咪"去左唱k.....$42 一. 一咁貴ga~~~
無之前同d f.d去個陣時咁din咁high.....反而好靜.....唔知點解呢~!~!
10:45入去,,,唱到1:45.....仲想唱耐d tim~~
跟住去千色行左一陣.....去投籃??= =....媽咪玩-----撞到佢d f.d呀~~
跟住又去左嘉城行,,,佢地個個買冷面食,,,我唔食,,,係咪好唔合群呀???
行完去踩roller,,,我唔踩-----
自己都唔知究竟真係腳痛唔踩定係唔敢踩....好矛盾呀.......
見到邱嘉踩得好好笑......跌左幾次...笑到我肚痛...仲衰過我學個時~~唔想踩唔好勉強啦~~
無眼睇囉~!~!~!
好彩無撞到d f.d係到踩roller姐~~好驚見到佢地~!
番去寫埋個詳細閱讀報告.......搞左好耐~~終於搞掂左~~
唔識畫封面@_@
p.s 仲有兩日渣~~好期待...就黎大一歲啦~~ |
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
| 詳細閱讀報告 |
分類: 未分類 |
今日8:45番到學校.......= =~阿嬸仲味開門???又係我開??
成班都唔係補習ge,,,係到玩,,,我同冰冰係就到睇書------伴我同行,,,一頁都味睇過呀.....
星期一就要交詳細閱讀報告啦......都唔知搵咩交俾佢~~
係咁睇,,,係咁睇,,,睇到我就訓著.......你地唔悶ga咩???
來來去去都係講個d野,,,好悶~~睇到90幾就唔想睇嚕!!!
跟住MISS又唔知點解俾我地咁早放.......其他班都味放呀~~
跟住叫冰冰同美美珊陪我去買野.....
雖然無買到某d要買ge野,,,但係買到我鍾意ge野喔~~
呵呵~~~好得意呀.........仲好舒服tim~!~!~!
跟住番屋企睇個本書...............真係好悶~~ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 21 | »
|