~娟娟日記~

大家聽住啦.....我叫娟娟,,,唔係肥娟呀~

wendy93125
暱稱: 娟娟
性別: 女
國家: 香港
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
轉xg~!
去荃灣飲茶
2006-12-26
2006-12-23
大大份禮物
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ancy0825
chau817
cherry9376
d恩留言板
hero4102006
keithlam14
maggieng919
marcoyue
mercy_meisi
natalie
SandySandy06_20
shirley
siuchu_109
toman131
winglamlamlee
winky
yanyan0702
自己ge xanga
我的留言板喲
姚uncle
美美*珊
陳靜
陳婉澄
黃sir ge xanga
楊瑩
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 142
今日人氣: 0
累積人氣: 1714
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天


2006-12-05 分類: 未分類

生曰生日生日~~~生日大大大大大快樂呀.......呵呵~~又大一歲嚕......

今朝一番到去課室,,,見到黑板大大隻字寫住:

"靜怡生日大快樂....."

"娟娟生日大快樂....."

我見到之後好無奈,,,邊個寫ge??= =

kc知道我生日,,,送左份大生日禮物俾我,,,minnie呀.....好cute~

多謝kc喔~!~!

多謝你地d生日禮物喔......

今日係我最開心ge一日,,,又有禮物收,,,又有得食蛋糕,,,5~好味好味!!!!!

收左3份禮物--------呵呵***

kc堂個時,,,明明我話我13歲,,, 佢聽錯左係14歲,,,仲賴我講錯??

咁賴法都有ge???不過今日仲係好好好開心呀......

放學又去左唱k,,,艾到喉嚨有d痛tim.....慘~~

 

2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


做死我囉 分類: 未分類

今日同秋姐,,,邱嘉,,,"媽咪"去左唱k.....$42 一. 一咁貴ga~~~

無之前同d f.d去個陣時咁din咁high.....反而好靜.....唔知點解呢~!~!

10:45入去,,,唱到1:45.....仲想唱耐d tim~~

跟住去千色行左一陣.....去投籃??= =....媽咪玩-----撞到佢d f.d呀~~

跟住又去左嘉城行,,,佢地個個買冷面食,,,我唔食,,,係咪好唔合群呀???

行完去踩roller,,,我唔踩-----

自己都唔知究竟真係腳痛唔踩定係唔敢踩....好矛盾呀.......

見到邱嘉踩得好好笑......跌左幾次...笑到我肚痛...仲衰過我學個時~~唔想踩唔好勉強啦~~

無眼睇囉~!~!~!

好彩無撞到d f.d係到踩roller姐~~好驚見到佢地~!

番去寫埋個詳細閱讀報告.......搞左好耐~~終於搞掂左~~

唔識畫封面@_@

p.s  仲有兩日渣~~好期待...就黎大一歲啦~~

2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


詳細閱讀報告 分類: 未分類

今日8:45番到學校.......= =~阿嬸仲味開門???又係我開??

成班都唔係補習ge,,,係到玩,,,我同冰冰係就到睇書------伴我同行,,,一頁都味睇過呀.....

星期一就要交詳細閱讀報告啦......都唔知搵咩交俾佢~~

係咁睇,,,係咁睇,,,睇到我就訓著.......你地唔悶ga咩???

來來去去都係講個d野,,,好悶~~睇到90幾就唔想睇嚕!!!

跟住MISS又唔知點解俾我地咁早放.......其他班都味放呀~~

跟住叫冰冰同美美珊陪我去買野.....

雖然無買到某d要買ge野,,,但係買到我鍾意ge野喔~~

呵呵~~~好得意呀.........仲好舒服tim~!~!~!

跟住番屋企睇個本書...............真係好悶~~