~娟娟日記~

大家聽住啦.....我叫娟娟,,,唔係肥娟呀~

wendy93125
暱稱: 娟娟
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉xg~!
去荃灣飲茶
2006-12-26
2006-12-23
大大份禮物
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ancy0825
chau817
cherry9376
d恩留言板
hero4102006
keithlam14
maggieng919
marcoyue
mercy_meisi
natalie
SandySandy06_20
shirley
siuchu_109
toman131
winglamlamlee
winky
yanyan0702
自己ge xanga
我的留言板喲
姚uncle
美美*珊
陳靜
陳婉澄
黃sir ge xanga
楊瑩
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 142
今日人氣: 2
累積人氣: 1726
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


2006-10-06 分類: 未分類

嘩,今日miss 柯都唔知發咩神經,簡直可以話係變態ga...無端端上hall喎,我仲以為做咩啦,點知叫

我地上去係除低個鞋之後拉筋喎...痛到我死下死下咁...但係又唔見miss柯做俾我地睇喎~~

好啦....到拉鬆左條筋之後,我先知道原來鬆左之後係無野搞ge....都唔知鬆黎做咩...佢話等我

地可以拉長個身,幫助發育喎,真係俾miss柯玩死呀~~~~

唉....而家d讀書人真係辛苦囉~!~!~!攞命摶ga~~~

今日唔知係咪因為朝早無搽d過敏ge藥膏,搞到塊面好鬼死痕tim...

但係又唔搞得喎...唯有忍啦....終於到lunch time,番去搽左d藥膏,

果然就好番d....真係辛苦呀!~!~!~本黎上堂好幾好玩下,但係一到放學ge時候就嬲到爆,

話明5:00要走,搞到5:10先走得...唉~~~算啦~!我唔想再提......搞到我無哂心情!~!~!~

今年中秋節都無野玩ge,同屋企人出去行下,就番屋企啦...好鬼悶ga姐...

今日打住咁多先...88

2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


今日係笑得最多ge一日.. 愉快 分類: 未分類

唔唔唔~~今日係笑得最多ge一日.......

1.我前面個個,因為柔柔講左ge一句-------唔擰轉頭就責名....於是佢就即刻擰轉頭,一路笑住同

   我講話唔擰轉頭就責名.....搞到我笑左出黎喎!!!

2.胡宛係度扮翁偉城講野~!~!笑死...[今日我地要上---偉城教英文------首先~我識做係=i do it

   跟住~唔記得左=forget, 好啦,而+教ge係maths中ge乘,唔係讀time,係讀cime]仲有ga,不

   過我唔寫出黎,笑死我~~~

3.放學個陣,我同美美*珊決定留係學校....跟住我地好無聊咁玩一d野,笑到我抽筋呀....我地係度

   話阿佳姐如果3秒之內唔出黎,就當係鐘意靜怡,咁我就數1...2...3啦....點知佢係我數到3個時走

   左出黎,我同美美*珊就呆左係度,完全o哂嘴喎...跟住我就話,咁準ge?都係日tao唔好講人呀!!

   我地就係咁笑,但係佳姐係完全唔知發生咩事ga...唉...真係太好笑啦~!~!~!

4.走個陣時,我係路上撞到小學同學---蔣美玲...咁我就同佢say hi啦...佢就hi番我,不過就係hi

   後面加左句鄭麗娟娟娟娟娟娟娟...我好無奈,行行下突然間笑左出黎,好白痴!!!

其他個d因為時間ge關係,所以無寫到....但係今日真係笑到無哂力啦~~~

2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


2006-10-04 分類: 未分類

我總算都見識到胡宛ge煩氣啦...搞到我好想快d調位tim....點解11月黎得咁慢ga~~唉!!!

睇黎我都味等到11月, 已經被佢煩到死左啦~!~!邊個救我呀??神呀!!!

I.S堂個陣時整傷左2隻手指,痛死............

今日到柔柔讀pth個2分鐘演講啦...不過好失望,我聽唔到佢把聲呀...佢把聲俾班個d人kum住左啦..

見唔到平時聲大大ge柔柔啦~~~~失望失望失望呀........

h.e食布丁呀....唔好味ge??食完唔知點解好想嘔tim....不過又嘔唔出喎.....

今日日記到此結束(無心機再寫落去,心情唔好)