唔唔唔~~今日係笑得最多ge一日.......
1.我前面個個,因為柔柔講左ge一句-------唔擰轉頭就責名....於是佢就即刻擰轉頭,一路笑住同
我講話唔擰轉頭就責名.....搞到我笑左出黎喎!!!
2.胡宛係度扮翁偉城講野~!~!笑死...[今日我地要上---偉城教英文------首先~我識做係=i do it
跟住~唔記得左=forget, 好啦,而+教ge係maths中ge乘,唔係讀time,係讀cime]仲有ga,不
過我唔寫出黎,笑死我~~~
3.放學個陣,我同美美*珊決定留係學校....跟住我地好無聊咁玩一d野,笑到我抽筋呀....我地係度
話阿佳姐如果3秒之內唔出黎,就當係鐘意靜怡,咁我就數1...2...3啦....點知佢係我數到3個時走
左出黎,我同美美*珊就呆左係度,完全o哂嘴喎...跟住我就話,咁準ge?都係日tao唔好講人呀!!
我地就係咁笑,但係佳姐係完全唔知發生咩事ga...唉...真係太好笑啦~!~!~!
4.走個陣時,我係路上撞到小學同學---蔣美玲...咁我就同佢say hi啦...佢就hi番我,不過就係hi
後面加左句鄭麗娟娟娟娟娟娟娟...我好無奈,行行下突然間笑左出黎,好白痴!!!
其他個d因為時間ge關係,所以無寫到....但係今日真係笑到無哂力啦~~~ |