|
|
❤)`2009/09/20…™♫:♪  |
|
HAHA~!好耐都冇UP BLOG啦~!
講反番近排先啦~!
自從生日之後..
心情大靚特靚
每日都過得好充實^w^
每日放學番屋企之後就做功課
做完功課就睇電視或者上網..hehe~~
不過起學校就ok~!
在某一日ge上午...
唔小心訓耐左....
以為仲趕到學校...
點之,唔小心就遲到><歌日真係黑仔-_______-
成績方面都可以話幾好...冇唔合格...
上個星期五測左數學...
勁簡單...好快就做哂~!
化學都ok啦~!都可以講跟得到佢地ge進度
|
Birth Certificate:2009-09-20 06:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 123 | »
|