| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2010 年 3 月 15 日 星期一  |
唉...  |
分類: 未分類 |
點解....
點解... 
點解可以甘ge...
樣樣野都要甘對我!!
唉...真系好5明囉!!
2+成個人都已經快要顛啦!!
連自己下1步應該點做好都唔知道牙!!
好煩好煩好煩!!!
唔打啦...冇心機打啦!!
|
| 發表時間:2010-03-15 11:17 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 9 日 星期二  |
唉...  |
分類: 未分類 |
唉..地理抄左啦!!
d圖難度死啦!!
根本都唔知佢指左去邊wo!!
聽日又測幾何ar
1定又抄埋ge啦!!
2+對幾何已經冇曬心機啦
1d信心都冇啦!!
唉...反埋聽日學炸!!
捱完聽日就可以放假啦!!
你地快d捱埋佢啦
|
| 發表時間:2010-02-09 08:03 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 8 日 星期一  |
Oh!no  |
分類: 未分類 |
今朝4點幾起身溫都溫得度ge!!
之後反school 代數2堂牙sir都比我地溫習!!
太好啦!!跟住第3堂就測啦!!
測戈陣林都5洗林d填充就填曬啦!!
好快就做完份卷啦!!
呢次1定合格啦!!哈哈!!
之後幾何堂又悶wo!!
都唔知做咩野牙!!
甘岩地理筆記未抄曬!!
我正想抄戈陣佢又唔比我地做任何野!!
要聽佢講書!!悶悶悶!!
聽極都唔知佢講咩...索性唔聽lu!!
之後佢比時間我地做野!!梗系抄埋d筆記先啦!!
聽日要測驗地理同英文默書牙!!
你話溫邊個好呢!!
是旦都會死1科ge!!
唉唉唉!!!
|
| 發表時間:2010-02-08 09:54 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 7 日 星期日  |
測驗  |
分類: 未分類 |
今日落超大雨 場雨都未停過wo
唉...聽日1反學就要測驗啦!!
真系唔系幾想反學牙!!
連續3日都有野測牙!!煩死啦!!
測完先可以放假!!
唉唉唉!!
不過都要比心機溫埋d測驗佢牙!!
你地都要比心機牙!!
+油+油啦!! ^^
|
| 發表時間:2010-02-07 09:52 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 3 日 星期三  |
幾何真系死得好慘  |
分類: 未分類 |
唉...今日d幾何根本1d都唔識
超級難囉 想我地死都唔洗甘牙
-_- 全班都冇咩邊幾個識做!!
今次真系死得好慘好慘牙
我本語文書反黎啦!!
原來皮皮囉左!!
不過我都冇話佢!!
知佢唔小心ge姐!
^^ 多謝+明哥幫我搵反本書!! thz q 你!!
聽日測化學啦!!
希望合格啦^^
+油+油+油!!
|
| 發表時間:2010-02-03 08:14 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 18 | »
|