| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 22 日 星期日  |
去狗場預賽  |
分類: 未分類 |
今日2點幾去左狗場預賽!!
之後等左好內都未度我wo!!
唉...早知就晏dd先去啦!!
2點去度差唔多等成個中先度我!!
到我比賽個陣...
我都唔知自己囉住戈鉛球咪戈肥仔!!
我咪完之後d人笑我同番我講!!
我先知我囉住戈鉛球咪人!!
哈哈!!>w<"
我唔系有心咪你ge!!你唔好怪我牙!! sorry
你地唔好笑我牙!!偷笑都唔得牙!! ^^
|
| 發表時間:2009-11-22 12:18 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
凍死啦!!  |
分類: 未分類 |
唉...呢個星期好鬼死凍牙!!
今日都已經冇前幾日甘凍啦!!真系凍度我死啦!!
希望下個星期會暖d啦!!唔好再甘凍牙!!
天日人地明明就唔洗番學ge!!
點知又要人去狗場預賽wo!!
都唔系幾想番!!
不過唔番又要扣團體1分!!
凍度死都唔想出街!!
唉唉唉!! |
| 發表時間:2009-11-20 07:51 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 11 日 星期三  |
就快攰死啦!!  |
分類: 未分類 |
今日考幾何同生物!!
所以琴晚就出左去溫習!!
走左去台m 白行一趟
冇人教我溫wo!!
之後番左屋企...戈個野先打黎話教我!!
我比佢激死囉!!
之後上左msn add左人叫佢出黎教我!!
好彩佢好人姐!!出左黎教我!!
之後去左我hm樓下m記溫左一陣就走啦!!
我就去左婷婷hm溫啦!!
琴晚去左婷婷hm訓...朝早6.30先番hm換3番學!!
之後就同婷婷食早餐啦!!
^^ 哈哈!!今日考幾何好簡單牙!!>3<"
不過生物就唔識牙!!
唉唉!!天日考歷史牙!!
2+好攰又好眼訓牙!!zzz訓教先!!
訓醒先再同歷史死過!!
|
| 發表時間:2009-11-11 01:30 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 2 日 星期一  |
2009-11-02  |
分類: 未分類 |
唉........天日考電腦!!
2+都唔鬼識點做wo!!
正系識1dd炸!!
識1dd都唔一定合格ge啦!!
天日都唔知點死好!!
煩死啦!!
唉唉唉唉! ! 有邊個可以救度我牙!!
有邊個可以幫度我牙!!
   
|
| 發表時間:2009-11-02 11:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 27 日 星期二  |
天日測歷史  |
分類: 未分類 |
唉...見度歷史就好煩啦!!
又多野背!!
問答又多又長...又冇筆記wo!!點溫牙!!
不過我都會比心機溫!!
我唔要唔合格牙!!
我要+油+油+油!!
|
| 發表時間:2009-10-27 11:42 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 18 | »
|