❤❤,× 呀 儀  ~ +`-】,,]]        
我好想搵度d對我好!真系囉個心出黎同我做fd ge好朋友!!>3<"
好朋友對我黎講好重要架!!唔可以失去!!
wengi520
暱稱: 牙儀~
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
music
eingzone.com
時鐘
最新文章
~~~
哈!!
2012-06-02
2012-03-18
2012-03-02
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 1810
今日人氣: 9
累積人氣: 7764
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


今日.............. 不安 分類: 未分類

       今日朝早溫幾何溫到發顛啦!

                            愈溫愈唔開心!!計黎計去都計唔到個答案出黎A!!

                                            唉..........我地班今日晏就都唔知做咩鬼!!

                                         我地要去狗場上體育堂!我地要跑圈啦!!

                                               一D跑跑下又話唔舒服想嘔甘!!

                                 有一個仲慘唔知做咩鬼跑跑下正親隻手.....戈傷口仲要好嚴重甘AR!

                                          佢隻手擦損左D皮但系見度D肉架!!我見到佢覺得幾恐怖呀!

                             之後唔夠膽望佢隻手AR!!見度佢好似好慘甘!!

                                                    唉!!!好想知今日發生左D咩事A!!

                      跟住上完歷史堂就測幾何啦!   唉........竟然溫左甘耐都系唔系好識甘!

                                今次一定又唔合格啦!!超唔開心AR!

                             牙SIR話比我知我兩段拉埋有4科唔合格........但系呢4科入面電腦最差A  今段要囉

                                  70幾分先拉度A!!甘跟住個3科要囉度60幾分先拉度A!!2+最驚就系個電腦AR!!

                                                                 唔想留A!!

                                                        我要+油AR...要升班AR!!

                                                                   我D朋友們你地都要比D心機啦!!齊齊升班!!

                                                                                

發表時間:2009-04-21 09:58 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


唉............ 疑惑 分類: 未分類

        呢兩日唔得閒...要溫習所以冇打ar.....

           唉........唔知點解ar!自己覺得自己好小器ar!為左d野而憎人地ar!!

                            其實呢我唔想憎佢ge......但系佢真系好煩..成日講人地是非!!

                                          次次同佢講野個時佢例牌都會講人地是非ge!!

                                                 佢唔煩我都好煩ar!!又粗魯wo!!講野又直接wo!!

                                                          我超唔like呢d人囉!!

                                                     2+佢叫我我就應下佢就算!!唔想理甘多野ar!

                              甘你地覺唔覺得我好小器!!你地要講真話ar!!........我想知ar!!

                                                            我唔會怪你地ge!!

                                                                一定要講真話ar!!       thx!!                                              

發表時間:2009-04-17 06:51 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 14 日  星期二   晴天


今日超唔開心 傷心 分類: 未分類

唉.......本身今朝心情都ok好ge! !

              但系今日上緊體育課比某d人搞度唔系好開心囉......心情開始低落!

                    邊個就唔講啦!!自己知就好啦!!心照啦!!

             佢連人地嬲佢都唔知囉!仲以為人地同你好fd牙!!   好心你彈埋一邊啦!   唔該 !

                            都唔知醜架           

                               唉...............唔開心牙!

                                            唔打啦!冇心情ar

發表時間:2009-04-14 07:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


好悶!! 呆滯 分類: 未分類

            呢兩日好悶!

                    冇出街!!都唔知打咩好!!

                             成日系hm悶到死啦!!

                                   悶度要玩qq game牙!!

                                     天日應該冇甘悶啦!!

                                      haha!    天日晚上跟舅母番大陸 去住酒店.

                                  之後到左朝早就去8山啦!!

                                      kaka!!就系甘啦!!今日都冇咩野發生啦!!

                                                      講度呢度啦!!

發表時間:2009-04-10 06:22 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


今日林住去唱k 愉快 分類: 未分類

      唉.........今日林住去唱k! ........之後去度個度啦!戈個野話要會員先入得到!

                        跟住佢地叫我去申請做會員!!因為正系得我一個夠年齡!!之後申請緊啦!!

                                 紅紅幫我話佢做會員因為佢知道我唔知成日出黎唱k個d人黎ge!!

                                  之後我就囉番個証啦!!之後紅紅比左個証佢...戈個野話紅紅唔夠年齡!!

                                                  所以冇得入去唱k啦!

                                      紅紅覺得唔好意思同對我地唔住甘!我地安慰佢啦!

                                                        佢地都話我地都冇怪你!

                                                            你唔好唔開心啦!!

                              之後我地冇去唱k就去左漁人碼頭入面玩啦!!玩完之後就走左啦!!

                                你古下我地走左去邊.........就系走左去水塘盪千秋ar!!系咪好傻ar!

                                                   玩完之後就反hm........紅紅陪我等車啦!

                                                                  之後就番hm啦!

                                              就系甘又過左一日啦!!都ok開心啦!!

發表時間:2009-04-08 10:17 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]