| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
2009 年 6 月 21 日 星期日  |
| 悶......... |
分類: 未分類 |
悶.............成日系hm悶死啦!!
唉.................. 2+d人好似個戈都變曬啦!!
都唔知做咩鬼架.................之前好好個d又變左啦!唔好個d都系甘啦冇變過!!
好彩敏如同潔潔冇變姐!!佢地對我好好架!!做咩野都會幫我ge!!
今年識度佢地都好開心ar!!希望初3可以同度佢地一班啦!!
希望變左戈d人會變番好啦!!
講度呢度啦!!
<<完>> |
| 發表時間:2009-06-21 03:33 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 17 日 星期三  |
| 開心 |
分類: 未分類 |
好內冇打過BLOG啦!
因為電腦壞左AR!2+打番!
星期一同星期二番左SCHOOL補考.............個陣好驚升唔度AR!!
2+唔洗驚啦!!因為我升度啦!開心開心超開心! |
| 發表時間:2009-06-17 10:40 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 8 日 星期五  |
.........唉..........  |
分類: 未分類 |
唉...........琴日冇打blog啦!!因為我唔開心.....
琴日派左3科測驗......唉..有兩科唔合格....得一科合格....
幾分就唔講啦!!個時2經好想喊啦!!之後上緊數學堂..計數又好興啦!! 計黎計去都計唔度啦!!
之後就喊左出黎啦!!個戈都系度安慰我a...冇曬心機上堂!!
呢次喊系我讀呢班第一次喊a.......我覺得好樣衰.......好醜ar!!
唉.......就系甘搞度我唔開心.....心情低落a!! 自己唔知自己想點好!!
今日都冇咩野發生.........唔講啦!!
end |
| 發表時間:2009-05-08 06:38 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
唉!!唔開心  |
分類: 未分類 |
唉!!今日要測歷史ar!不過上完兩堂就去see畫劇啦!
...之後我林住第一堂系物理堂甘咪抄曬d歷史問答去see畫劇戈度溫囉!!
點知!!令我太失望啦!! 佢居然系第二堂測a........個時好唔開心a.....因為我唔識a..
測完去左see畫劇lu........我搭車個時自己一個坐左系度a..一句野都冇講過ar!!
之後入左文化中心睇啦.....都幾好笑ge!!我最中2第2同第3個畫劇ar!!第1個唔系甘中2啦!!
see完成個人開心反小小....都左晏就上體育課.......要考試jump遠.....得60分...岩岩好合格ar!!
之後都冇咩野發生lu................我早d訓啦!..咩都唔林啦!!太煩啦!!
各位早抖啦!! 我訓先啦!88
end |
| 發表時間:2009-05-05 11:19 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|