❤❤,× 呀 儀  ~ +`-】,,]]        
我好想搵度d對我好!真系囉個心出黎同我做fd ge好朋友!!>3<"
好朋友對我黎講好重要架!!唔可以失去!!
wengi520
暱稱: 牙儀~
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
music
eingzone.com
時鐘
最新文章
~~~
哈!!
2012-06-02
2012-03-18
2012-03-02
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 1810
今日人氣: 0
累積人氣: 7753
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


悶!! 分類: 未分類

發表時間:2009-07-08 01:59 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 21 日  星期日   晴天


悶......... 分類: 未分類

悶.............成日系hm悶死啦!!

             唉.................. 2+d人好似個戈都變曬啦!!

                              都唔知做咩鬼架.................之前好好個d又變左啦!唔好個d都系甘啦冇變過!!

       好彩敏如同潔潔冇變姐!!佢地對我好好架!!做咩野都會幫我ge!!

              今年識度佢地都好開心ar!!希望初3可以同度佢地一班啦!!

                             希望變左戈d人會變番好啦!!

                                        講度呢度啦!!

 

 

                                                 <<完>>

發表時間:2009-06-21 03:33 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


開心 分類: 未分類

好內冇打過BLOG啦!

          因為電腦壞左AR!2+打番!

   星期一同星期二番左SCHOOL補考.............個陣好驚升唔度AR!!

            2+唔洗驚啦!!因為我升度啦!開心開心超開心!

發表時間:2009-06-17 10:40 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


.........唉.......... 不安 分類: 未分類

唉...........琴日冇打blog啦!!因為我唔開心.....

                  琴日派左3科測驗......唉..有兩科唔合格....得一科合格....

       幾分就唔講啦!!個時2經好想喊啦!!之後上緊數學堂..計數又好興啦!!計黎計去都計唔度啦!!

               之後就喊左出黎啦!!個戈都系度安慰我a...冇曬心機上堂!!

            呢次喊系我讀呢班第一次喊a.......我覺得好樣衰.......好醜ar!!

              唉.......就系甘搞度我唔開心.....心情低落a!!    自己唔知自己想點好!!

                         今日都冇咩野發生.........唔講啦!!

                                                     

 

                                                       end

發表時間:2009-05-08 06:38 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


唉!!唔開心 無奈 分類: 未分類

唉!!今日要測歷史ar!不過上完兩堂就去see畫劇啦!

                 ...之後我林住第一堂系物理堂甘咪抄曬d歷史問答去see畫劇戈度溫囉!!

     點知!!令我太失望啦!!佢居然系第二堂測a........個時好唔開心a.....因為我唔識a..

                    測完去左see畫劇lu........我搭車個時自己一個坐左系度a..一句野都冇講過ar!!

之後入左文化中心睇啦.....都幾好笑ge!!我最中2第2同第3個畫劇ar!!第1個唔系甘中2啦!!

                see完成個人開心反小小....都左晏就上體育課.......要考試jump遠.....得60分...岩岩好合格ar!!

                             之後都冇咩野發生lu................我早d訓啦!..咩都唔林啦!!太煩啦!!

                                                       各位早抖啦!!我訓先啦!88

                                                                                     end

發表時間:2009-05-05 11:19 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]