| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 23 日 星期三  |
今日都ok開心啦  |
分類: 未分類 |
^^ 琴晚冇教好訓牙!!
要溫個歷史大測!!
琴日訓得4個中炸!!我同敏如都系!!
可憐的我們!!
今日上語文堂超好笑.....個個牙伯狂叫肥豪死肥仔!!
笑死我地啦!!
佢講野一時講普通話,一時講廣東話...
講廣東話又唔正wo!!d人跟住距講野囉!!超低死牙!!
笑到我地個個死死下!!肚都痛鬼埋!!哈哈!!
每一堂語文堂都好好笑ge....又唔驚悶啦!!
天日你地要打針啦!!kaka!!好彩我唔洗打姐!!因為我驚痛牙!!
見度支針超級驚牙!!
就系甘啦!!今日都冇咩野發生lu!!
|
| 發表時間:2009-09-23 05:45 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 18 日 星期五  |
| 2009-09-18 |
分類: 未分類 |
唉...今日林戈個興趣班林到頭爆啦!!
系度心大心細!!唔知參加邊個好!!
又驚報唔度名wo!!好彩有潔潔姐!!呵呵!!
有佢就唔洗驚啦!!
d人真系痴痴地!!
系度猛甘亂衝亂撞!!又唔睇路wo!!
成隻餓鬼投胎甘!!
好想走去鬧q死佢地!!不過我系斯文人唔會甘做!!"haha">3<"
唉....跟住番到課室寫手冊見到好多功課牙!!又默書又測驗!!
睇度都冇曬心機啦!!之後等到5點中就放學啦!!
之後陪潔潔去左睇e生!!睇完就陪佢等車lu!!
跟住就各自番歸啦!!
|
| 發表時間:2009-09-18 11:05 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
搞笑ge語文堂  |
分類: 未分類 |
哈哈!!今日上語文堂!!
教語文戈個牙伯好核突牙!!
佢叫我地做習作!!自己坐系度廖鼻c!!
之後我地系度笑佢笑度肚痛啦!!
冇幾內!!佢就叫左一個同學比本野佢睇wo!!
睇下佢做到邊!!
唔好唔就得佢岩岩隻手做過d咩野!!
之後個同學就比左佢啦!!真系慘!!本野唔洗要啦!!
唉!!我仲要做佢一年ge科代!!死得啦!!救我牙!!
我唔要牙!! |
| 發表時間:2009-09-17 09:52 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 13 日 星期日  |
不要為了月亮流淚  |
分類: 未分類 |
有一個人曾經說:「當妳為了月亮流淚,妳將會失去星星。」
從前,我不明白這句話的意義。
現在的我明白了,因為我曾為了月亮哭泣。
悲傷是一種病,硬崩崩的情緒會在空氣中醞釀,而心臟不可以承受的一刻粉碎。
悲哀的粉末會散落在人生的路,永遠地飄搖。
本來不明白,以為悲哀的情緒會隨時光而淡去。
卻發現,曾經悲傷的一格只會停下來,但是一生也在。
清楚的過去或許會隨木紋的增長而模糊,但是悲傷的抑鬱會
不斷地重疊。
眼角的睫毛承受不起心靈的瘦削,太重的過去會令人累。
是重覆的悲傷令人的瞼孔累。
因為悲傷會增長,所以我們要減少悲痛。
不要忘記,我們仍有整個美麗的銀河,有漫天的星星。
|
| 發表時間:2009-09-13 01:45 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 10 日 星期四  |
2009-09-10  |
分類: 未分類 |
我正系想知一樣野!!
好人系唔系真系唔易做架!!
衰人又系唔系真系好易做呢!!
唉唉唉....好煩牙!!
做好人又煩!!做衰人又煩!!
甘夠竟要我點做你先滿意牙!!
我自己就唔知啦!! |
| 發表時間:2009-09-10 11:56 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|