❤❤,× 呀 儀  ~ +`-】,,]]        
我好想搵度d對我好!真系囉個心出黎同我做fd ge好朋友!!>3<"
好朋友對我黎講好重要架!!唔可以失去!!
wengi520
暱稱: 牙儀~
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
music
eingzone.com
時鐘
最新文章
~~~
哈!!
2012-06-02
2012-03-18
2012-03-02
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 1810
今日人氣: 10
累積人氣: 7765
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


今日都幾開心 開心 分類: 未分類

          今日朝早牙sir入黎課室個樣黑曬!!

                好似有人正嬲佢甘!!

                 佢囉住d成績表入黎派啦!!

                  我心林(死啦!佢會唔會唔派比我要見家長先有得囉呢!!)

                   點知!唔夠一陣佢就叫我個名!

                    我仲2為我聽錯!!

                  跟住d人叫我出去囉成績表啦!!我囉完超happy!

                     唔洗見家長啦!!             哈哈!!

              

          今日晏就上體育堂超好a!!不過玩完好想訓教wo!!

                超中2上體育堂ar!!牙sir都幾好玩ar!!

         又講得笑tim!!         kaka!!

                    系啦今日都冇咩野發生啦!!

                       講度呢度啦!               哈哈!!

                           訓教lu!!

發表時間:2009-04-07 10:40 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 6 日  星期一   雨天


超唔開心 疲倦 分類: 未分類

今日俾牙sir捉左去話我d成績點點點ar!

             之後我聽完都唔知點好!

               我心林我有溫習唔合格我都無計架......我都唔想架!!又唔系突登ge!!

               唉!!今日睇左張成績表!!見度個電腦得戈40分 ...........超unhappy    

                        不過又睇度我有7個優點!!............我自己都唔知做咩有甘多個wo!

操行得B+......睇完張成績表唔系幾開心ar!!

                          牙sir仲叫我第三段要全科合格!........我自己都唔知得唔得ar.....

                                       希望就得啦!可以升班!

                     唉唉唉!!!!                    煩煩煩!!!

                             講度呢度啦!!            好攰!!訓教lu!!

發表時間:2009-04-06 10:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


好悶ar!! 分類: 未分類

              呢兩日系屋企都冇咩野do.........唔系睇tv就訓教!!系屋企真系超悶ar

                       有時我覺得番學都幾好ge.........哈哈!!

                           冇出過街!!都唔知有咩野好講lu!

                                       就講度呢度先啦!!          哈哈!!

發表時間:2009-04-05 08:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


唉..... 愉快 分類: 未分類

     本身林住去唱k架!

              之後我牙媽叫我番屋企話有野做啦!

                跟住就冇去度啦!.......唉.......都唔知點好......我應成左肥文話去......之後冇去度啦....佢好似唔開心甘!

               唉...........因為我唔去佢地又唔去ar...........搞度都知點好ar........煩煩煩!!

                                                 唉唉唉!!!甘系甘啦!!冇咩好講啦!!                  

                           

發表時間:2009-04-03 09:53 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


KAKA........今日去左黑沙 愉快 分類: 未分類

               今日系澳門冇甘凍......

                           一去度黑沙超大風凍到震.....頭髮都吹亂埋tim!!

                                  跟住同雞欣佢地去左搵地方坐........  食左佢帶去d野!!

              之後........覺得悶悶地啦.........就去左沙灘度搵肥文個d玩啦!

                     我地仲玩埋d好無聊ge野......何制公........

                大約有7.8個人玩......不過得一個人捉.......捉左好內一個都捉唔度....哈哈!!好笑

                   玩呢個遊戲 跑到我氣喘啦!    之後冇玩lu!!!

                                  跟住出左去買飛碟啦!不過...我冇玩過!!凍到唔想走黎走去啦!!

              之後我坐左系d沙度睇佢地玩啦!!佢地玩度好似打架甘....都幾好笑........

                不過!!紅紅就唔系幾開心啦!因為鼻塞搞度佢唔開心ar唉............

                      我仲以為........

                佢一定玩度好顛tim......點知都唔系ge!!.........

                之後...........都冇咩野玩lu!!等集合lu!

                        去完黑沙都ok開心啦!            哈哈!!

 

 

發表時間:2009-04-03 09:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]