| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
今日都幾開心  |
分類: 未分類 |
今日朝早牙sir入黎課室個樣黑曬!!
好似有人正嬲佢甘!!
佢囉住d成績表入黎派啦!!
我心林(死啦!佢會唔會唔派比我要見家長先有得囉呢!!)
點知!唔夠一陣佢就叫我個名!
我仲2為我聽錯!!
跟住d人叫我出去囉成績表啦!!我囉完超happy!
唔洗見家長啦!! 哈哈!!
今日晏就上體育堂超好a!!不過玩完好想訓教wo!!
超中2上體育堂ar!!牙sir都幾好玩ar!!
又講得笑tim!! kaka!!
系啦今日都冇咩野發生啦!!
講度呢度啦! 哈哈!!
訓教lu!!
|
| 發表時間:2009-04-07 10:40 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 6 日 星期一  |
超唔開心  |
分類: 未分類 |
今日俾牙sir捉左去話我d成績點點點ar!
之後我聽完都唔知點好!
我心林我有溫習唔合格我都無計架......我都唔想架!!又唔系突登ge!!
唉!!今日睇左張成績表!!見度個電腦得戈40分 ...........超unhappy
不過又睇度我有7個優點!!............我自己都唔知做咩有甘多個wo!
操行得B+......睇完張成績表唔系幾開心ar!!
牙sir仲叫我第三段要全科合格!........我自己都唔知得唔得ar.....
希望就得啦!可以升班!
唉唉唉!!!! 煩煩煩!!!
講度呢度啦!! 好攰!!訓教lu!! |
| 發表時間:2009-04-06 10:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
| 好悶ar!! |
分類: 未分類 |
呢兩日系屋企都冇咩野do.........唔系睇tv就訓教!!系屋企真系超悶ar
有時我覺得番學都幾好ge.........哈哈!!
冇出過街!!都唔知有咩野好講lu!
就講度呢度先啦!! 哈哈!! |
| 發表時間:2009-04-05 08:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
唉.....  |
分類: 未分類 |
本身林住去唱k架!
之後我牙媽叫我番屋企話有野做啦!
跟住就冇去度啦!.......唉.......都唔知點好......我應成左肥文話去......之後冇去度啦....佢好似唔開心甘!
唉...........因為我唔去佢地又唔去ar...........搞度都知點好ar........煩煩煩!!
唉唉唉!!!甘系甘啦!!冇咩好講啦!!
|
| 發表時間:2009-04-03 09:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
KAKA........今日去左黑沙  |
分類: 未分類 |
今日系澳門冇甘凍......
一去度黑沙超大風凍到震.....頭髮都吹亂埋tim!!
跟住同雞欣佢地去左搵地方坐........ 食左佢帶去d野!!
之後........覺得悶悶地啦.........就去左沙灘度搵肥文個d玩啦!
我地仲玩埋d好無聊ge野......何制公........
大約有7.8個人玩......不過得一個人捉.......捉左好內一個都捉唔度....哈哈!!好笑
玩呢個遊戲 跑到我氣喘啦! 之後冇玩lu!!!
跟住出左去買飛碟啦!不過...我冇玩過!!凍到唔想走黎走去啦!!
之後我坐左系d沙度睇佢地玩啦!!佢地玩度好似打架甘....都幾好笑........
不過!!紅紅就唔系幾開心啦!因為鼻塞搞度佢唔開心ar唉............
我仲以為........
佢一定玩度好顛tim......點知都唔系ge!!.........
之後...........都冇咩野玩lu!!等集合lu!
去完黑沙都ok開心啦! 哈哈!!
|
| 發表時間:2009-04-03 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|