高考放榜
意會一年又過去左
29/6晚被騙了去看足球比賽
所以一夜無眠+又證實自己係黑仔王(我是燈神= =)
一早便被人逼著睇成績(個人認為幾時知都無問題)
then 日間就睡不了了
於是就打下機
等時間過再返工
今日一共收到了七個電話的慰問(有d真係估唔到),及無數個face-to-face ge問候(就是少了一個人)
絕大部分我都以同一個答案回絕了(我係唔會答ga)
不過都好多謝大定ge關心及擔心
成績係點
只有講一句:唉....算數啦...(不過大家都係唔駛擔心,人人各有自己的命)
都係會有失望ge感覺
不過最令我心痛都係一些我捉不到的...
到底是誰的錯.我不知道
或者根本就無人想知....
太多想說的卻沒有說
只望不說亦會理解
不少應該講的還未講
但求講出之時不會太晚... |