YOYO 琴日係錡錡既生日牙 我地2點幾出左吉之島牙xd哈哈 我地行左一陣 唉有d悶 到左6點幾去左bbq啦 去到冇佬 之後等左一陣 我地云到果就快走既佬 ^^佢地話比果佬我地牙 哈哈 佢地種比左好多野好地 哈真係好好人士牙 之後我地開始燒啦 右邊果張台d人 係太國人嚟嫁 佢地比左一條魚同好多蝦種有好好好多野啦 ^^哈哈 d人好好牙 係咁比野好地^^多謝先^^之後我地一直燒10點半左右錡錡走左去云仔^^ 我地自己玩 文茵的朋友嚟左 幾好人士牙 ^^*之後我發現自己隻腳好黑 -0- 想死~~ 嘔死 哈哈 之後到左11-12點..都走人啦. 本來諗住去天恆既 不過的士老話6果人5車 !!!之後我爸岩岩好打比我問我係邊我話係蝴蝶彎冇車反~佢話嚟車我-0-o左咀...之後一果人行出去輕鐵站勁驚牙~嗚嗚之後一果人等..想死lor 好在有人同我講電話都冇咩~ 之後反到o企好累牙 累死人啦>< 訓啦^^
今日 起身冇去飲茶成家反左大陸食[面]都5好味既 之後去左吉之島行 冇了到死 之後6點幾去左元朗哈哈xd 買左好多杉^^ 星期5著牙 好牙 買左一件外衣好令牙^^好得2嫁哈哈 勁開心 唉不過 今日可能係最後一果星期日>< 有小小單心 下果星期日會點有d咩發生 希望今日聖誕平平安安啦 牙門~~~!!!!^^
吾該cm牙 成日嚟都5cm比人 衰人!!!xdxd cm比我啦 我叫星好人啦 好人^^
|