唉.....今日好5書服牙~條腰好痛~係勁痛牙~之後都起左身反學 !! 反到學校 冇咩牙 上堂啦 之後放學同美如-爪爪-夜香去左銀座 係洪水橋座X鐵 >< {有條死仆街Xyz死色鬼牙伯~係到飛禮人(5知邊果><)!! 嗚嗚 條仆街x旗lor 勁想打7佢lor 吊吊吊 之後係車上吊9佢 5吊你 5係人啦 勁想死牙點解hk有佢嚟d咁既人嫁 嗚嗚嗚 小妹妹都5放過>﹏< 下次5好比我見到你牙 JJ都剪X你牙 嘩∼5諗啦 到諗天日上報紙啦 ^^笑反先 哇哈哈哈∼∼ 我要cm牙 都冇人比cm我既