今日第一日番學.....
尋晚3點訓.....有dddddddddd傷風
番學完全唔適應.....平時一日 12個點....上堂死頂到放學
上化學存堂....我個名比佢改造>>梓梓晉晉<<....
化學存明句:well-done very good
英文堂比missyu問人名...完全唔知串黎做乜= =唔識串...仲要比人玩...雖然係我玩野先
lunch學校食....then溫中文..點知比人坤左唔使默..最後a-maths...
放學12號- -得自己一個上面坐...我行左先同佢地講話>>坐上面啦<<<個個都坐下層- -..好彩都有人同我吹水
番home拎吉他比人- -之後訓教....今晚要抄人名10次 ...sin我時間....唔想抄 |