william0906 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
Lam少*.*日記
記返學/放假日子的特別事件的日記~一些開心/ok開心/不開心的事件~
希望可以帶黎給大家一些有趣的趣事~讓大家一齊去分享~~~~~~~
呵呵~嘿嘿~嘻嘻~哈哈~卡卡~笑笑........笑笑........笑笑........
我 的 資 料

暱稱: Lam少
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最 新 日 誌
係南京返黎香港(好開...
今日係12月最後一次...
今日係最後一天考完試...
(第七日)考完試既心...
(第六日)考完試既心...
日 誌 分 類
全部 (13)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 13
留言總數: 47
今日人氣: 12
累積人氣: 1028
RSS Feed
2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天
(第一日)考完試既心情 感動

2006年12月11日(星期一)上午11點30分∼日頭∼幾好太陽@@

今日提早叫我屋企人做D叫我起身>.<所以今日6點半就起左身∼洗牙/面/patpat@@.跟住就著杉杉.著完∼成7點∼就打左陣機-3-”之後去左蕉頭@@蕉完就7點10分出門口∼到學校見到彤仔仔食緊生蚊屎∼我就走左去食左個生蚊屎同嘔球.同豬咀妹最鍾意飲既為她奶^^"~跟住就見到鈞爺同生哥就一齊係度做羅屋張屎∼到左8點05分....就去左排隊∼果個望住我個頭=,=∼搞到我有D減介∼到左上去班房老師就叫我地溫一陣書∼溫一陣=1分鍾.0.溫完又叫我地擺低個書包係佢個patpat下面∼跟住就派卷...一見到成編文字我就........暈@@跟住就無題識∼亂寫落去><∼又成身疼到pkk.都唔知係咪太耐無隻揪∼攪到咁-0-"考試時間係個半鍾∼我都唔知果∼個半鍾用黎做乜=,=跟住就玩吓手指@@讀吓彤仔仔...跟住就打鍾∼可以就得^^我就自己一個走左∼好悶牙><跟住今日仲要無人理我∼鳴鳴*.*

第一日既考試就咁過左去~希望聽日既英文考試會高分D啦~

自言自語>>>>>(睇黎都無希望,英文白痴)<<<<<自言自語


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 william0906 的日誌)


Baby 於 2006-12-12 03:38 PM 發表:
不敢當-.-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵
Posted at 2006-12-12 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



william0906 於 2006-12-12 12:26 PM 發表:
生爺~有眼不識老馮~唔好介意><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cutenicoleBB 於 2006-12-12 11:51 AM 發表:
霖霖霖,你真你好想隻揪牙.>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾架^^你係咪搵你個勇哥同我揪先@@
Posted at 2006-12-12 12:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



:.zErOxX" 於 2006-12-11 09:58 PM 發表:
緊係唔係啦  =””=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係就係@@唔打俾我~唔係fd啦~
我呢幾日同好多條友絕左交~一定唔會fd返~唔想無埋你牙~鈞爺><
Posted at 2006-12-11 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suyuko 於 2006-12-11 06:46 PM 發表:
你去.............去死吧~吾好再系到講我好啵,,死仔...><"<爺爺> 呵...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

車車~事實怕咩人講姐~=,=~點都要面對架啦~呵呵
 
Posted at 2006-12-11 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



:.zErOxX" 於 2006-12-11 04:43 PM 發表:
唔好叫我做鈞爺阿 lam爺= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@你都有我既日記架∼係咪鈞嫂同你講呢?
實係喇∼呵呵
Posted at 2006-12-11 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suyuko 於 2006-12-11 02:32 PM 發表:
哈佬...><我幾乖牙牙牙*呵....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-0-你咩乖牙~信唔信打你petpet~
係喎~你細佬巨商放左隻馬人啵@@
Posted at 2006-12-11 03:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Baby 於 2006-12-11 02:19 PM 發表:
呵呵..祝你中文合格啦-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@你係......我識唔識你架><不過都多謝你先^^"
Posted at 2006-12-11 03:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]