2006年12月21日(星期三)下午3點30分∼太陽好刺眼∼次次打日記又有飛機聲=,=
今日早左小小就起左身∼又係好冷∼唔想起身∼跟住梳洗∼洗完著埋杉7點30分∼我30分出門口∼到學校8點正∼跟住我就行左出去排隊∼見生同彤仔仔係小食部方向45%角∼行緊過黎∼跟住大鼻軒話我知∼話放學有人打你~你小心D@@∼我話咁惡∼不過琴日海都有打比我∼同我講∼話張振興班友接我放學><跟住我就無理佢啦∼上到班房∼今日係(李sir)班主任牢考我地@@考宗教...有D淆底~跟住開始做~做第一頁果到~起馬諗左30分鍾先做完~跟住後面果D好多都唔識~都唔知點解D卷第一,二頁易~後面果D就開始難=,=跟住考完~大鼻軒仲叫我小心D~呵呵~歷史(梁sir)要我地留低唔知做咩@@∼原來又玩分組去搵野影相∼煩到嘔電∼跟住肥聰就分組~分左我呢邊坐低~點知佢無啦啦串我~俾我又一腳飛左落佢個柒頭到~佢當場靜撚晒~而我就同鈞.生.曾智偉.彤仔仔一組~跟住唔知點解林考杰俾人佛左出去門口企..........跟住講到10點就放學~因為今日早放~只考完最後一科~跟住我就同生一齊行去地鐵站~唉~又話搵人接尻我既~人在那麼~跟住我就去地鐵站間OK買左兩支橙汁小姐同一張800點既點數卡∼我俾1000蚊佢∼佢問我有無細張D∼(我心諗)最細張架啦∼仲有大張D既∼要唔要牙∼好彩琴日牙爸返左香港俾左1000蚊我∼唔係我都無得買杉杉過聖誕>m<.跟住就去左西灣河∼去左7仔食左個麵.司腸同緣茶~食完去左天悅~買左兩條連同一個手套~驚去南京冷^.^跟住就返左屋企落吓間商埸~買左支潤x膏~跟住返左屋企@@
咁就過左幾難忘既一天日子了~連考試都考完了~後日就返大陸了><要等開學先可以見面啦><
分類: 未分類 |