哈哈~我返左黎唔知我D朋友仔開唔開心呢~嘿嘿~
我去南京果陣@@果日唔係幾開心~係學校偷走左佬~跟住返左屋企~我牙爸係屋企等緊我~跟住就食左D野~沖返去~佢要急車我地去上水~佢要入數俾人....好急><~跟住一齊過左深圳~司機同二叔係海關車我去機埸~架飛機好細架...逼到發瘋@@跟住到左南京~姑姑同(小)叔黎車我地~跟住返左屋企訓~第二日~牙哥車我地去上海坐飛機飛去南海~到左南海~有條導遊帶我地去住酒店~果個人都唔識安排~酒店係後山......行去要十幾分鍾~跟住第二日~去拜觀音~拜左8間廟~拜到我傻傻下~不過都幾好玩~有無活動下~跟住等二日~要o晨3點幾起身~話要聽佢係到念經~仲要交成1千蚊........唉~跟住做完~7點幾仲要出發去第二度拜~我就5點幾返左酒店訓左~唔想起身~佢地自己去~跟住訓醒~佢地返黎~就坐船過返去坐飛機~呢2日都係食齋~食到我瘦左4.5斤!!要保沖下跟住就去酒樓食飯~ 食完仲有時間~就再租間酒店再訓陣先起飛~訓完飛到上海~牙嬤要睇腳~照X光∼又要再租間訓一夜∼第二日∼再楂車返南京∼係南京玩左幾日∼咁岩姑姑搬屋∼幫佢搬到好累∼所以呢次都係任務在身∼唔係都唔去∼>.<~
所以都係留係香港陪朋友仔~孫女~佢地玩仲開心^^
仲有前聖誕~唔記得同大家講聖誕快樂添~嘿嘿~不過都過左喇~我諗你地會過得開心過我
分類: 未分類 |