2006年12月17日(星期日)深夜12點∼個天好黑牙∼月亮細過琴日果個啦啦
今日12點幾先起身∼因今日無咩要做∼就訓夜D∼起左身∼食左玩公仔麵∼跟住就開機∼打機∼打左成6粒鍾∼跟住就同嬤嬤去左吉島買聖誕新杉褲∼買左成6.7塊∼差D唔夠錢俾><∼跟住就去左吉島一樓食晚飯∼佢奶媽∼多人多到好似班老鼠咁∼跟住就等位∼隻隻老鼠都企係人地就食完個位到等∼我就一路企係到等∼一路睇住人地食野∼好無奈><跟住最後忍唔住∼就同嬤嬤講話∼食一餐飯姐∼洗唔洗企係到睇人食咁硬膠牙∼跟住就求其去左M記食∼算∼M記就大把位∼佢老鼠∼跟住食左70幾蚊∼好鬼飽∼頭先如果仲企係到等∼我諗我宜家先開始食-,-跟住就坐巴士返左屋企∼返左屋企之後∼就打陣機∼沖涼∼汁書包∼溫陣輸∼訓豬豬^^
好開心既一日~就過左去~開心既日子真係過得特別快~希望日日都有新杉褲買^^"~仲想聽日考~歷史同通識會高分D啦><
分類: 未分類 |