艾菲爾下的摺櫈

2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天

大富翁, 我想玩下一次. 愉快 分類: 白帆船的浪花

基本上, 我前幾篇野都係讀著普通話黎打,

所以大家會覺得易睇好多.

不過我覺得打出黎既文字冇咩"靈氣", 算啦, 橫豎冇應承過任何人.

我鍾意打口語就打口語, 打書面就書面啦.

反正blog係我既~

不過還是要謝過大家既支持, 否則我都唔知點捱落去.

睇黎,都係時候郁下個堆書啦......

 

今日約左hoho, 當然加埋呀翔車神兩條友啦.

本身諗著帶埋新買個個耳機, 插電腦既, 唔多用到,

仲諗著帶埋ms lau比我個張辯論章程既, 同呀翔傾傾.

唉,算啦, 我係咁腦殘架啦....

西鐵撞到車神, 新元中撞到呀翔.

佢地都著pe3, 睇黎我太奇特啦.....

同hoho傾左暑假奮進大計, 善用時間裝備自己.

呢個小組聽落好理想化, 當然實際上都希望咁理想.

choco, 木青, 仲有唔少人我地都傾過邀唔邀請佢地入.

但係我地3個既要求太高啦.....

比得我地邀請既,唔好浪費我地心意,

你冇需要, 我地唔會搵你.

你冇興趣, 我地唔會迫你.

理想係唔會有遺憾同怨恨, got it?

次後玩大富翁, 玩左幾個鐘,

對於三個頹青黎講好fit.

呀翔同車神都各懷鬼胎....雖然我都係,

有三國feel, right??

玩到2:00都未食lunch.....真係不良.

無良既eng scrabble 主席魚蛋再一次奪去我個 (15歲寶寶/智障朋友) 車神.

天有眼, 因為更無良既eng scrabble 負責老師冇幫呢個無良既主席 book 房.

三兔去了大家樂, 竟然突然覺得買票取餐呢種方法好文明同先進......

得, 我知實有人同我數歷史, 我話覺得姐.

講下講下講到香港既命運, 中國同台灣,

三條友原來已經可以創造咁多話題,

搞到我好期待下次既gathering tim....

 

 







訪客留言 (返回 willium_ion 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 willium_ion 的日誌 ]




willium_ion
暱稱: chock+zi
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2010-12-10
2010-12-08
十二月第一個星期一
眼前一亮
一但留白, 再難填滿

:: 日誌分類 ::
全部 (39)
大笨鐘上的指針 (4)
白帆船的浪花 (26)
西伯利亞的樹下 (7)
撒哈拉的足跡 (1)
未分類 (1)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 39
留言總數: 21
今日人氣: 5
累積人氣: 1347

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed