或者, 我應該早d起身.
每日我都係踏半左右出門口, 雖然唔會遲到, 但係日日都好趕......
起碼8點鐘, 先至到學校......點解?
起身個陣, 總有千萬個唔願意, 總有千萬個理由勸說你唔洗咁早.
但係一輪競逐, 到左課室, 又總是除低口罩喘氣......
算啦.
今日一大朝早就聽丹丹朗誦,
佢d口音真係勁過美國人,
聽得多, 反而造作左......
中文堂又對卷,
同miss lau 爭論既結果只係黑面收埸,
有mood先同佢玩下者,
唔夠時間咯, 佢話點咪點囉.
反正中文一向都冇得溫, 冇得解, 冇得勤力.
中文只係一埸賭博遊戲, 任你計算再精細既概率,
到最後, 咪又係一埸pk戰.
相反, maths amaths phy chem bio econ,
有付出就必有收入, 呢d咪叫做生產囉.
我意識到, 將過多時間投資係語文科, 機會成本實在大得很.
到左會考, 靠個600分拎名次既人只會懊悔不已.
已知既未來, 對我而言只係一題簡單既加減數.
用最少時間賺最大進步, 呢樣先係精明學生既plan.
中文堂, 我驚畢業前會由懶理到反感.
miss 就係marking, 現實就係公理, 學生就係注定既raw material.
對了, 我已經證實, 我absolutely對英文堂產生極大恐懼感.
由平常到沉悶, 由沉悶到生厭, 由生厭到反感, 由反感到恐懼.
對, 我知一定有人批評我.
miss wong 係一個好老師, 但並唔代表所有人都一定要因為佢既努力而鐘意英文堂.
miss wong好勤力, 改卷黎講佢係最快既一個.
common test 佢都係一日改好.
但係......連連既練習帶比我無限既挫敗感.
我諗我恐懼.....都係人之常情吧.
不過, 恐懼還恐懼, 難道可以逃走?
只是對我而言, day5 確是有點難捱.
speaking>writing>listening>reading
英文既投資, 我只當六合彩...都係追求其他科拎a實際d.
maths....差一分.
一分就係一分.
上中下, 制度必有漏洞,
我們只有兩條路: 接受佢既條件下苟活 or 自創一個新的.
我諗mukching都係揀一會比較合付現實.
操卷.....都係等補課先算.
lunch同兩隻野食,
三子好耐冇咁樣單獨食飯......話題不絕.
chem堂點解唔教detergent 呀 t^t.............
今日林太真係好hea.
我都hea左唔少......
放學拎黎捉棋.....大佬呀, 點解d同學可以咁不平衡,
一日到尾都只係study?????
|