自從上個星期, 我就好好運用我星期六既時間.
朝早, 我去wong biu 既econ班.
同kc唔同既係wong biu 唔係我既補習呀sir.
佢只係學校提供既福利之一.
做左幾次past paper,
發覺econ past paper 真係來來去去出黎出去都係個d題種.
咩demand supply 圖呀, international trade等等,
只要有個讀過下econ書, 有少少經驗既人提番你marking scheme,
年年如是, 你一定可以ko econ.
所以, 如果有人同你講呀邊個邊個貼中econ d咩,
唔洗讚....因為econ出卷十分時事化,
冇計, 咩時事都可以用econ解釋,
加上題種變化唔多,
貼中係佢地應有既"本能".
今日我一聽完wong biu 講03年個份,
大家仲係唔多明個陣我就跑去beacon(因為我識做呀嘛~)
kenneth 真係好變態.
收據上面寫11:15am開波,
但如果要ensure入到live果個classroom,
一定要10:45之前到.
仲要11:35左右先至開波.
因為kenneth太多野講,
堂堂overrun.
上完中七先上中五.
搞到次次都係1:00先走.
上一日既經驗: 慢慢行過去,
排第30幾/44
非常dangerous.
不過今次跑到第18個.
可以同車神坐.
上堂好high,
尤其是今日有呀翔重歸kenneth.
佢開始regret 點解咁late先番黎^^.
不過放學個陣車神好似唔多理我同呀翔....
都唔知發生咩事.........
係512個度食完lunch就開工.
開開下hoho入黎講左好多野.
我知佢係有心,
但今日既進度真係比個1.5個小時拖累左.
不過我相信下星期佢唔會咁既~~
512本身約左mukching,
點知佢會唔理我....
最衰既係n 耐先打比我地話唔黎.,
attitude is the little thing that makes a big difference.
萬事皆備, 只欠東風,
怕的不是你先天弱能,
而是後天傲慢.
512計劃唔想invite 太多人.
我只係想establish for 真係有心,
屋企又比唔到一個suitable environment 既耆英.
話到底寡頭總比大眾好.
that"s why 我同翔有咁大既gap同話題,
班會e+都冇咩事要大伙投票.
因為我信, 我就是硬道理
希望大家都可以好好利用中五時光,
係揮手前緊握每一秒.
到了後悔, 就莫及了.
|