| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 3 月 26 日 星期四  |
| 2009-03-26 |
分類: 未分類 |
今日比廖嘉怡係咁狂打...
好痛呀.....
跟住又比啊XYZ 打左下
其實都吾係好痛嘅呢下
但係之後佢用本勁硬嘅書黎打我
重係勁大力咁打左3下
痛過廖嘉怡個幾下....
好痛
叫佢請我食ICE-CREAM
(講笑...如果你想請吾mINE)
不過睇佢個人咁....一定吾會
跟住放學去左睇波
2C好勁
贏左...
下場要對2c..
1A班嘅班足隊隊員加油LA!!!
|
| 發表時間:2009-03-26 08:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 20 日 星期五  |
| 2009-03-20 |
分類: 未分類 |
今日係IH堂賭下有冇quiz
點知輸左.....
比人摑左10巴
跟住又比人扯頭髪......
好似比人sm咁
跟住放學要去聽野about LS個實習
我個組跟初哥(陳子初老師)
佢講d野好o
貼lable個陣
有個KAI子問佢可吾可以貼係條tie度
跟住初哥話
「你貼係條利度都得重之兒家吾好講咁多癈話即刻收聲」
then全場o左一陣
最後個陣再加多句
「上左山之後希望可以帶番你地落山」
跟住我唸上到去之後係咪會落吾番山(死左)
then我同盛樂德佢地聽到之後笑到肚痛
好正呀
|
| 發表時間:2009-03-20 08:05 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
| 2009-03-19 |
分類: 未分類 |
妖
今日交ART功課
比人抄穚
個死人主席
搭車時講左條穚畀佢
又話自己做完
超賤
仲賤過XXX
算LA
我大人有大量
再畫個
跟住放學去左睇波
個個2C班嘅6號仔
超勁
一個過三個
過得勁靚
不過呢場波吾夠我地1A場噤正
下場波4月26
記住去LA
|
| 發表時間:2009-03-19 08:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
| 2009-03-16 |
分類: 未分類 |
唉.......
今日比人報寸
食完LUNCH 買左包糖
我吾知吾可以帶糖入課室
一入到去
D人大叫
仲以為咩事
原來係吾可以帶糖
無耐
MISS YUEN 就黎
咁啱又係講吾比飲食in classroom
D人勁大反應
THEN MISS YUEN 就望實我..
跟住比人鬧
其實盛樂德and 何偉聰都有帶糖入課室
BUT我冇TALK TO MISS YUEN
幾有義氣
吾會出賣FD(所以放心同我做FD)
最後MISS YEUN 冇沒收
BEACUSE 我平時乖(講笑)
所以MISS YUEN 先冇沒收炸 |
| 發表時間:2009-03-16 07:32 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 14 日 星期六  |
| 2009-03-14 |
分類: 未分類 |
今日番ST.JHON
差D遲到......
講書時想
勁悶
跟住就好D
有得玩下包紮
跟住去左M記
應承左人地請佢食雪糕....
不過自己都食左杯
THEN去左LIBRARY借書
係LIBRARY摑人
清靜嘅環境中發出巨響
勁爽
想摑多幾下
之後又去左M記食LUNCH
又摑多幾巴
好正呀
摑到佢面都紅囇
不過比佢摑番
成日都係到摑人
有D上瘾
希望再有機會啦 |
| 發表時間:2009-03-14 06:23 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|