| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 3 月 4 日 星期三  |
2009-03-04  |
分類: 未分類 |
今日好黑仔呀......
食lunch 嘅時侯爬左街
好痛......
個個廖嘉怡重係到笑
吾係佢我洗咁黑仔
有佢係到我實好黑仔
上英文堂又狂叫我做panda
我都冇點鬧佢
只係拍左下table
然後比D 「eye contact」佢姐
咁都話我吾玩得
o曬LO
跟住叫人答問題果時
吾知係巧合or 上天嘅安排
抽到呀xyz之後到我
又比呀盛樂德講一餐.......
重複番中文堂嘅抽纖事件...........
真係無奈的一天......................
|
| 發表時間:2009-03-04 07:54 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 3 日 星期二  |
2009-03-03  |
分類: 未分類 |
今日好o囉
上Home .E 堂整雞翼
整到一鑊泡
D士油周圍飛.........
好搞笑
Then就落左去lunch 啦
D雞翼好.....
又吾係好難食
只係太多薑味
跟住何偉聰叫我help him買野飲
點知佢又買左
我被迫飲理佢
重話去打波
行都行吾到
成肚水..........
番到課室冇耐
無啦啦有支筆飛過黎
客死我
原來係廖嘉怡同xyz一齊play 我
不過我無所為
當玩下囉
係咁先啦 |
| 發表時間:2009-03-03 07:32 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 2 日 星期一  |
2009-03-02  |
分類: 未分類 |
今日好SAD呀
比I.S老師鬧完
重要係中文堂比人笑.....
最衰都係一個人
狂針對中文堂個錯處
憎死佢
好XY呀
聽日又要St.John La
好煩!!!
為左一件事好煩(不便透露)
比人捉住痛腳
好辛苦...
同XYZ嘅事
都係吾講LA
88 |
| 發表時間:2009-03-02 07:03 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 1 日 星期日  |
| 未見過咁KAI嘅人 |
分類: 未分類 |
今日好悶
日日都去補習
勁無聊LO
好多功課........
吾想做..
妖!成日話我傻
好黑人憎
咁早都有人ON MSN
不過係最賤個個人
憎死佢
|
| 發表時間:2009-03-01 12:53 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|