| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
2009-03-13  |
分類: 未分類 |
今日好無奈!!
踢完波(next day)
盛樂德請野飲
勁正!!@_@
孫梓樺又請野飲
飽到吾洗食lunch
但係有D不幸嘅事
就係同19號嘅事
希望1A班嘅同學
吾好誤會
只係你地GAG吾到我想講嘅嘢
我同佢只係FRIEND
仲有都吾關你地事
希望吾好再講呢件事
講到連老師AND FORM 2都知
好煩嫁
PLEASE 忘記佢LA
|
| 發表時間:2009-03-13 12:14 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 10 日 星期二  |
| 2009-03-10 |
分類: 未分類 |
今日有D吾係咁好采
L.S之前話去大堂荔枝園
點之...
要去X山

跟住D.T堂整得小小野
重比人用水潑
跟住數學AND中文堂勁悶
好想
之後又要去ST.JHON
勁無聊LO
靜係話EASTER 去大尾督;
跟住就走得
O曬lo
記住比CM呀 |
| 發表時間:2009-03-10 08:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 9 日 星期一  |
| 2009-03-09 |
分類: 未分類 |
今日冇野寫
好悶!!
只係上完英文比XYZ勁大力咁拍左下
跟住比李卓謙「千年殺」左野
跟住食LUNCH 去左「叫雞」(KFC 肯德基)
放學比廖KAI怡打左下
無聊的一天........... |
| 發表時間:2009-03-09 07:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 8 日 星期日  |
| 2009-03-08 |
分類: 未分類 |
今日去library
見到個個傻仔
許慧恩
一見我就.....
當住勁多人面前
話我係熊貓
好魚
冇面見人
番到school 佢死緊
好多homework呀
|
| 發表時間:2009-03-08 01:08 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-03-05 |
分類: 未分類 |
╴今日又好采又黑仔
中文默書大部份都識
好采中文堂作吾曬篇文
(why 請睇以下故事)
今日去食lunch 啦
當時天氣都ok好
跟住去食野啦
食食下醒起未作完文
即刻跑番school
一出去見到個天勁黑
重有D雨
番到school about 5秒係
即刻落勁大雨
勁好采
篇文救左我
但係避吾過放學
都係濕曬........... |
| 發表時間:2009-03-05 07:50 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|