win_win123

2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


2009-05-27 鬱悶 分類: 未分類

ENG~成堂睇戲(ipod)~完全冇pay attention~哈哈!!!

phy = 自修堂!!! 傾計wf Ben and 金魚~

第二個recess~visit 1C~唉呀蕎令我好hurt lo~情情又當我冇到(yesterday)~

金魚上禮拜佢father bought左部電話比佢(生日)~超正and靚~死野!!又唔早D拎出尼~用佢部電話捉棋~

 贏左!!!

Bio~做左D反校規的野~詳細ASK 臭Ben la~

After school~ ENG discussion~wf Ben, 堃 and 宏志~boring~又忍唔到笑same as 中文discussion!!!

一個字"差"!!!!






訪客留言 (返回 win_win123 的日誌)


KaY_laaM 於 2009-05-29 03:56 PM 發表:
-_-v...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiu710 於 2009-05-28 05:31 PM 發表:
我幾時令你好hurt???
- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]