win_win123

2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


2009-06-24 分類: 未分類

好多日都唔洗番學~唉!!!!!

 今次result好似比之前差~有五份唔合格~唔知仲可唔可以keep住頭廿名呢!

我竟然係中,英失手~唉!!輸左比yulam~不過可以大炒臭ben100分~都算係一份的安慰

 

 

 






訪客留言 (返回 win_win123 的日誌)


ben728 於 2009-06-25 01:59 PM 發表:
收皮啦~邊有大炒我丫-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]