win_win123

2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


2009-06-05 愉快 分類: 未分類

呢幾日都同呀嵐傾電話~傾到超夜~傾到凌晨十二點幾~好正~0~!!!!

林穎蕎林穎嵐把聲好似~好cute~好似幼稚園咁~把聲又高音又姣~哈哈哈佢地閙交好似同自己閙~哈哈~gag!!!!

呢幾日成日都遲入課室~日日都要罰企

MUS堂比miss收左份卷~不過算LA~都唔識架LA~同埋都佔好小分~車!!!

AFTER SCHOOL~ENG discussion~同勁人~得我一個男仔~~好難呀!!仲要對住個%*!# miss冇嘢好講=0=

 






訪客留言 (返回 win_win123 的日誌)


kiu710 於 2009-06-05 07:45 PM 發表:
姣- -
我吾姣的,,
尊重下我好喎- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 55
Posted at 2009-06-08 03:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ahkayi_27 於 2009-06-05 06:06 PM 發表:
吾好唸住溝佢.__.
佢吾會s0你.
^___^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =0=
Posted at 2009-06-08 03:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kikipo456 於 2009-06-05 05:07 PM 發表:
cm-_______-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]