win_win123

2009 年 6 月 8 日  星期一   晴天


2009-06-08 無奈 分類: 未分類

琴日比丫ma收左部手機~搞到我冇得同傾計~0~  悶!!!!

今日a math. quiz 超難~feel到吾合格

今日丫ben開始打qooza啦~哈哈~

p.s 呀嵐把聲好好聽呀~快D唱歌呀!!!

 






訪客留言 (返回 win_win123 的日誌)


katherine710 於 2009-06-27 06:13 PM 發表:
吾好聽=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alv8wind 於 2009-06-12 02:21 PM 發表:
C0mment'
要回丫.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ben728 於 2009-06-08 03:38 PM 發表:
幫你增加訪客人數~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing_1023 於 2009-06-08 03:33 PM 發表:
C0mment'
要回丫.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你系邊個a_a?
Posted at 2009-06-08 03:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]