16號..
係提前批咖錄取~!
一日一批~!
今日我已經知道丫楊咩同埋丫陳知斌已經被人錄取咗拉~!
丫楊咩係廣大附中~
丫陳知斌就真光~!
哇哇哇~!
真係勁到飛起..
真係恭喜曬丫~!
鄧伱哋開心丫..
辛苦咗咁耐..
伱哋咖成果終于出來拉~!
真係羡慕死人..!
記住到時要得閑開多D聚會丫~!
丫陳知斌就好拉~!可以去酒吧蒲..
我都想去丫~!(吥過丫媽唔畀~!)
唉~!唉~!唉~!
唔知點解我咁耐都都未有訊息..
雖然今日係錄取咖第一日..
但我覺得簡直度日如年咁..
真係急死人囖~
好驚丫..
心情仲勁過玩機動游戲咁~!
但一日未知就好似成日都響過山車咖頂端..
直到知道被邊間錄取咗之後先落滑坡..
幾時先落滑坡丫~!?
快D拉..唔該...
速戰速決丫~!
Ps:姊妹們記住丫~!
8.5回校日咖中午午大家去m記集合丫~!
一齊去傾計食嘢丫~!
遲到咖重打80大板~!o(∩_∩)o...~!
|