哇~~!
好耐無寫過日誌囖~!
o(∩_∩)o...哈哈~!
唔知點解成日都上唔到~!
so無理到喇~!
o(∩_∩)o...哈哈~!
呢家補翻前排噶嘢~!~
不過都無乜好講囖~!
o(∩_∩)o...哈哈~!喺米好無奈呢~!?
(*^__^*)...嘻嘻~!咁其實喺因為我都唔記得前排有乜大件事~!
丫~!有喇..!就喺開學囖~!
開學果日..去學校見到好多新噶同學仔~!
原來距地都幾nice噶~!
起碼唔喺得我一個人~!
到呢家為止都有傾有講咁喇...
雖然都唔喺好熟悉..但我唸慢慢應該會適應學校噶環境噶~!
前排去稻香同姨媽飲茶丫~!
距肥咗...又靚咗~!(講真噶..)
唔洗唸實喺硪姨丈將我姨媽養到咁肥肥白白喇~!
o(∩_∩)o...哈哈~!真喺好丫~!希望姨丈可以永遠都咁好就安樂喇..!
呢排都好認真丄課噶硪~!o(∩_∩)o...哈哈..!
因為硪知道後悔囖~!之前無好好讀書...
唉~!硪今年一定會努力噶~!加油~!+oil~!
o(∩_∩)o...哈哈~!
|