-"細時缺鈣..大時缺愛~*

wing1314fly
暱稱: wing
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
9.6
8.1
7.30
7.28
7.26
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 68
今日人氣: 13
累積人氣: 916
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 26 日  星期六   晴天


7.26 分類: 未分類

今日一早起身就早餐都無食...

就紮紥臨去咗見工...而且要見兩份呀..

因爲驚果D甘咖店長唔響度...

所以就好早起身..8點鐘出門口...8點3個字就到拉..

因爲系屋企附近就快D咖~!好快就行到“喜市多”...

去到就咗個系度收銀臺咖人就問:"唔該...請問店長響唔響度丫~!?"

個人就話:"下~!?店長~!?我系丫~!咩事呀 ~!?

跟住我話:"哦~!請問係米請人丫呢度~?!"

跟住距話:"哦..!我哋請夠拉...暫時唔請住拉~!你去其他連鎖店問下喇~!"

我又話:"甘請問附近邊度仲有連鎖店呀..?!

好無奈...距居然扮聽唔到..跟住就幫客人繼續計數..

甘我問多距一次囖...距都系無反應...

我果陣真係嬲到想鬧距丫..!

癡線咖~!咩態度姐...呢傢好聲好气問你...你又唔答...

唔請未算囖~!洗鬼甘扮嘢咩~!有你甘咖店長死得喇...甘咖態度...

又唔喺得你呢間...跟住我就滿懷希望甘走咗去另一間...七十一...

去到咖時候我就響收銀臺度見到個丫aunt店員就問 :"唔該...請問呢度系米請人丫~!?"

果個丫aunt噶聲氣就好闊老懶理甘話:"請人~!?我哋請夠喇..."

我話"哦..唔該曬~!"我講咗唔字..唔該曬三個字都未講曬距就走咗幫個客羅嘢...

頂距果個肺丫~!甘無禮貌都有咖~!聽我講完先走洗死咖咩~!

唔請就罷!走咗出去門口...深呼吸咗一啖空氣...

心唸:"唉~!今日食噶檸檬真喺食得多丫~!開始發覺呢個社會...好複雜丫~!有D可怕~!唉~!

仲發現覺得同D店員問距哋係米請人咖時候...

距哋咖態度就好似要同距爭飯碗甘咖款...

癡線咖~!態度差到無人有~!..簡直變態咖...!

吥過我唔會放弃咖~!我要繼續..繼續搵丫搵...搵到有人請爲止丫~加油!"

哼...呢兩間甘咖野~!我記住你~!行過都唔入去丫~!米洗旨意我再去買你咖報紙..我去報紙檔度買..哼~!憎死伱....

嬲完之後就同媽籽同埋家姐去飲茶...

飲咗好耐丫~!..傾咗好多嘢丫~!因為人地話"三個女人一個墟"~!

o(∩_∩)o...哈哈~!真喺多嘢講...!不過有D嘢硪原來唔知噶~!搞到差D喊咗出來..(詳情忽略!)

飲到人哋差唔多開飯市咖時候~!先至話走..

吥過其中悶到抽晒筋...就影咗幾張相...

                                                        去片喇~!o(∩_∩)o...哈哈~!






訪客留言 (返回 wing1314fly 的日誌)


lunlun1993 於 2008-07-27 11:06 PM 發表:
路過;
c0mment;=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank you come ~!
o(∩_∩)o...哈哈~!
Posted at 2008-07-28 01:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alankwan617 於 2008-07-27 08:45 PM 發表:
你d相相好令牙>.祝你早日找到工la~~~
XDXD
下次再來...留個cm la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊度靚吖~!醜到咩咁..
嗯嗯~!
thank you come ~!
Posted at 2008-07-28 01:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



roundzero 於 2008-07-27 08:41 PM 發表:
唔好咁嬲la 希望你早日找到工la 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯~~!
thank you~
o(∩_∩)o...哈哈~~!
 
Posted at 2008-07-27 08:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kitkiw88 於 2008-07-27 12:12 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank you come in ~!
o(∩_∩)o...哈哈~!
Posted at 2008-07-27 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a860a860 於 2008-07-27 11:39 AM 發表:
ya第1^>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o(∩_∩)o...哈哈~!
thank you come in ~!
Posted at 2008-07-27 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]