-"細時缺鈣..大時缺愛~*

wing1314fly
暱稱: wing
性別: 女
國家: 香港
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
9.6
8.1
7.30
7.28
7.26
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 68
今日人氣: 14
累積人氣: 917
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 23 日  星期三   晴天


7.22 分類: 未分類

今日..

唔乜嘢大件事~!

家姐一起身就話同姐夫去街拍拖喔~..(未結婚噶..嘻嘻~)

其實就喺同姐夫去買泳衣..(咦..咁open噶..不如去揀埋bra同under 打丫..o(∩_∩)o...哈哈~!)

跟住去完街就打俾媽子話去飲茶..

頂..3點幾4點飲乜丫~!唔三唔四咁d時間..

媽子喺都要我去埋..但喺..大佬..我啱洗完頭就要我出去?頭髮都未幹..

跟住紮紮臨去摞風筒死吹爛吹..先至幹咗大部分..(因為我噶喺屬於木發..喺難幹噶喇~!o(∩_∩)o...~)

跟住去到坐咗響度成舊木咁..悶到抽筋..

個家姐就同姐夫好溫馨咁睇報紙..(報紙都可以睇得咁開心..佩服佩服..)

媽子就喺度睇有乜嘢食..

姐夫又無乜點講嘢~!唉~!

喺咁混混昂昂咁飲完茶..

跟住翻咗屋企玩咗n耐..

跟住就話出去食飯..

哇哈哈哈哈哈哈哈~都喺我識做丫~!

響屋企摞咗4只百威噶罐裝啤酒去..

哈哈~老竇一咗起筷..大家就開始飲喇..!

老竇因為要上班..就同媽子一人一半..

我就自己一支..

另一支俾家姐..距話唔飲..

o(∩_∩)o...哈哈~!我都估到距咁講噶喇~!

距喺想睇下姐夫識唔識做噶姐~!哈哈~好在無失望..

姐夫話:摞來喇~!等我來頂喇~!(哇哈哈哈..爽快~!不過聽到都sweet丫覺得~!)

家姐話姐夫酒量好大喔..兩罐啤酒濕濕碎喔~

(不過又真喺丫~!兩只飲曬都唔見距塊麵紅噶`!呵呵~果然知姐夫者莫若家姐也~o(∩_∩)o...哈哈~!)

so 家姐淨喺飲茶..姐夫就一個人頂兩支~!嘻嘻~!

個老竇就一飲咗兩三淡就麵紅喇..!o(∩_∩)o...哈~!

但我飲到罐噶一半就已經麵紅喇..但我覺得唔醉噶~!淨喺個身有D熱熱地姐~!

因為我最高記錄喺飲半打丫~!o(∩_∩)o...哈哈~果次喺同姨丈..姨媽..媽子同老竇飲噶~!

果陣連姨媽都知我好唔開心..跟住姨媽就帶我去唱k..我未死咁飲咯..因為我覺得果陣橫掂有大人響度..而且無個喺外人..

醉咗都有老竇媽子送我返去..o(∩_∩)o...哈哈~

為咗發洩唔開心就死咁飲..死咁同姨媽姨丈乾杯..媽子同老竇就喺度唱k..

飲到距話要打烊..先無飲到..翻屋企..但我都唔知果半打喺米我噶極限姐~!o(∩_∩)o...哈哈~

轉翻來先..

食咗飯家姐同姐夫就翻屋企

媽子去打雀..

老竇翻去訓覺..因為要上夜班~

跟住我自己一個人就以好慢噶速度去咗中醫度..(因為無人陪我..55..)

跟住透咗陣飯氣就開始跑..跑咗三圈..行一個圈..之後就做下運動..

做咗唔知幾耐之後..

"約"咗上去個雙杠一麵休息...

就有一陣陣風吹埋來..~!

對於一個啱啱跑完步噶人來講..滿頭大汗..周身熱辣辣..呢一陣陣風吹埋來簡直就喺爽丫~!o(∩_∩)o...哈哈~!

做咗10幾分鐘..就見到遠處有一點趨光..

望耐d原來有人響度玩煙花..o(∩_∩)o...哈哈~

慢慢個光變得越來越大噶時候先至見到原來有兩個人響度紮住個煙花響度玩..

隱約見到喺一對情侶..

跟住距地紮住個煙花響我呢邊畫心型..一人畫半個心..

o(∩_∩)o...哈哈~好浪漫丫~

但呢陣時後面又吹來一陣微風..

果陣我覺得個身好冷..

唔知點解覺得喺一陣寒風..跟住我自己就不禁打咗個冷震~!

唉~!見到人地咁開心..自己響度只得個羨慕..

唉~!唉~!唉~!

點解~!?點解~!?點解喔~!~!?

點解個天對我咁唔公平喔~!

好噶永遠無我份..衰噶樣樣都喺我丫~!究竟有無天理噶??..

i don't like it ..

唉~!算喇~!發洩完畢..

覺覺豬喇...各位..早抖..

 

                            Ps:今日無響屋企煮飯飯丫~

                                 so 無得煮我噶每日一餸..

                                 聽日繼續翻尋日果個喇..

                              

                                 仲有丫~!今晚丫姐夫同家姐訓丫~!

                               o(∩_∩)o...哈哈~皆因我地食飯食得好晏囖~!

                                        媽子話太夜就留低訓喇~!呵呵~!我無嘢好講~!

                                     哇哈哈哈哈~!   姐夫第一次響我地屋企訓噶`!

                                             而且仲喺同家姐訓,,

                              本來距唸住廳長噶~!但媽子話唔好喔~(咁快就幫住人~!唉~!)

                                                   so 兩只嘢一沖涼就沖入間房..

                                              唔該今晚無搞嘢咁大聲丫~!

                                                   唔喺我向媽子老竇投訴你地~!

                                              哈哈哈哈哈哈哈~!o(∩_∩)o...哈~

                                                                                                               wing






訪客留言 (返回 wing1314fly 的日誌)


roundzero 於 2008-07-23 09:38 PM 發表:
CMCM 你好衰呀→希望金晚唔好咁大聲
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o(∩_∩)o...哈~!
咁喺丫嘛~!
我同距地間房一牆之隔咋~!
吵住曬我點訓到喔~!
教壞咗我就唔好喇..
喺米先~!?
o(∩_∩)o...哈哈..嘻嘻~!
Posted at 2008-07-23 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alankwan617 於 2008-07-23 11:12 AM 發表:
多謝你成日上我blog牙...>w不如你多d上來留下言吧(我有誠意嫁@@")
我會多d上來嫁~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~!
好吖~!o(∩_∩)o...哈哈~!
Posted at 2008-07-23 11:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]