今日好悶丫~!唔知點解~!
自從放假以來~!就無乜節目..
無無聊聊咁又過一日~ 繙學果陣聽人哋話放假有咩節目..有咩地方..有咩旅游去~!
而呢傢..好喇~!未放假就"恨"放假..放左假又無地方去~!點解會咁咖..!
我唔想要咁咖生活丫~!上次去香港咖細姨媽度~!
唉..!仲無聊過響廣州~!姨丈日日都要上班..!係星期六日休息..!
而姨媽呢~就要照顧姨丈咖中午同夜晚果兩餐`!
唉~!本來去行緊街咖~!都要匆匆忙忙趕繙來煮飯..
唉`!真係只有無奈囖~!我一次淨係去果7日~!
去到都要同廣州無乜分別~!唉~!我想自己去街咖..!
但姨媽就唔畀我自己人去~!
話驚我蕩失路~唔識坐車翻~!
唉~!真係好無奈丫..!
好想搵個人陪我行街~!
陪我傾計~!
陪我每一天~!
我唸:應該無咖喇~!邊個會咁傻丫~!
個個都要上班~!
唔得閒~!
唉~!
|